Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 ...å finne mannfolk som IKKE fiser og raper hele tiden? Blir så inn i granskauen irritert på sambo som sitter i stua mens jeg er der og raper og fiser høyt...æsj sier jeg bare. Ble liksom oppdratt at slikt gjør man ikke når man er blant andre folk. Han gjør ikke sånt når det er gjester i huset, men overfor kjærringa er det liksom greit...grrrrrrr
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hadde det vært bedre om han slapp en smyger?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Han har tydeligvis ikke respekt for deg. -Trist, men sant. Typen min gjorde sånn i begynnelsen, men da jeg fortalte at jeg ikke ligger med sånne griser så slutta han fort med det.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hmm, her er det omvendt gitt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 nei, ikke bedre at man slipper en smyger nei. Men han behøver jo ikke rape så naboer hører, det går an å gjøre det på mer diskret måte da...og gå på gangen og prompe kan en voksen mann gjøre....kanskje jeg skal slutte å ligge med han, hehe
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Så fordi man fiser i hverandres nærvær, eller raper, så har man ikke respekt for hverandre? *himle med øynene*
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Samma her! Samb fiser og raper HELE tiden. Når vi har lagt oss for kvelden slipper han gjerne en SKIKKELIG sur en, og løfter på dyna for å lufte den ut.. tullingen.. Rimelig ekkelt spør du meg...! Kanskje jeg også skal begynne å true med ingen sex om han fortsetter!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Syns det er en tillitserklæring å slippe hemningene overfor hverandre. Og luft. Hvis man skal tilbringe et langt liv sammen, er det jo ikke til å unngå at man opplever kroppslyder og lukter. Heldigvis lukter mine fiser nyplukkede roser. * smiler optimistisk *
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 ja, hvis en kvinne sier til sin samboer at hun synes det er ekkelt gang på gang, og han gjør det bare for å irritere, så eier han ikke respekt nei:(
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Enig med deg Zoulfire. Trenger å lette litt på trykket innimellom.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 20.30 på torsdag må dere se programmet " En illeluktende affære " på TvNorge. Der får man innblikk i hvor tøft det er å ha for mye luft i magen. Bokstavelig talt! Uff, det er ikke bare-bare...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Samboeren min syns det bare er sjarmerende at jeg ikke har hemninger Men har selvsagt litt mer folkeskikk hvis vi får besøk..
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Zoul, Er det fremdels like ille? Kanskje det blir færre utslipp nå som du har gått tom for dine Elskede Melkepletter? I en periode hadde jeg dilla på Kimchi; en koreansk gjæret kinakål på glass med masse hvitløk og chili. For å gjøre historien kort kan jeg fortelle deg at det tok brått slutt etter et par dager og netter. HI, Jeg synes også at det er tegn på lite respekt om noen promper og raper sammen med deg etter at du har gitt beskjed om at du ikke liker det. Vi andre er nå i hvertfall gravide, for pokker! Jeg ville også ha klappet sammen bena med et smell! Eller klask. He he.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Ok. Kanskje ikke "sammen med deg" men i selskap med deg? Jeg er språkforvirra og gravid, så cut me some slack.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #16 Skrevet 26. februar 2008 Tallulaaaaaah darling! Vet du, gassen henger tungt under taket her, men gubben har blitt immun mot broccoli-utslippene mine - heldigvis! Han er litt snurt fordi han mener at luktesansen hans er permanent skadet, men han blir blid igjen så fort jeg lårer trusa...*easy to please, my man is - Yoda-uttrykk* Jeg klarer til og med å akkumulere gass av et lite glass appelsinjuice, så tror vi bare må forberede oss på langvarig "forurensning"...*ss*
Turid Laila Skrevet 26. februar 2008 #17 Skrevet 26. februar 2008 Haha når jeg leste "Tallulaaaaaah darling! " så leste jeg med en sånn nasal stemme inni hodet mitt som jeg har hørt på tv eller noe sånt før. Utrolig artig, men kommer ikke på hvor jeg har det fra da.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. februar 2008 #18 Skrevet 26. februar 2008 He he. Mannen min begynte nesten å gråte under Kimchi-perioden min. Herlig Yoda-uttrykk! Visste du at den opprinnelige Tallulahs standardfrase var "it's Tallulah- dahling", eller var det bare flaks?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #19 Skrevet 26. februar 2008 Jeg tenker litt på hu derre Mrs Bucket fra den serien som gikk på TvNorge før, en sånn middelaldrende britisk frue Helllauuu daaarling, would you like some teeeeeaaaa?? *ss*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #20 Skrevet 26. februar 2008 Trur jeg hadde flaks gitt Det er ikke ofte! Vent mens jeg lager kryss i taket * Kryss kryss* Sånn! He he, gubben min har vært ganske fortvila til tider han også, der ikke bare-bare å dele hus med et gasskraftverk. Er jo litt praktisk i vintermånedene da, har aldri lidd av frysetokter under dyna mi for å si det sånn Den Kimchi-en høres ut som ren dynamitt. Trur ikke jeg tør å prøve det en gang - redd jeg blir alenemor da! *ss*
Turid Laila Skrevet 26. februar 2008 #21 Skrevet 26. februar 2008 Ikke helt sikker her. Den stemmen bare poppet opp i hodet mitt da jeg leste det. Hvor har jeg det fra?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. februar 2008 #22 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje underbevisstheten din snappet det opp under en melkeplettrus? Kanskje du har en fremtid med peilestav på et TVNorge-program? Jeg snakker dessuten med en utpreget britisk aksent, til tross for at jeg bor her jeg gjør, så det var litt av et sammentreff. Hei Hockey! :-)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. februar 2008 #23 Skrevet 26. februar 2008 Litt kryssklæpp av Hockey og Zoul her, men pytt pytt..
Turid Laila Skrevet 26. februar 2008 #24 Skrevet 26. februar 2008 Tjena! Meget nysgjerrig på hvor det er fra nå altså!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. februar 2008 #25 Skrevet 26. februar 2008 Engelsk aksent RULER Monthy Pyton hadde f.eks ikke vært det samme med amerikansk aksent. Eller hva med tysk? *ss* Prøv å synge "Always look on the bright side of life" med tysk aksent og skiiiiikkelig rulle-r......*ler meg ihjæl*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå