Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Og da mener jeg alt.. -global oppvarming -krig -terror -spebarnsdød i afrika -hiv/aids -kreft -for kort ferie -for lang arbeidstid -kjipe sjefer -sure kjerringer -svigermor -momsen røyken får skylden for alt man ellers ikke har svar på.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Drikk Plumbo, din egoistiske jævel! Du lurer ingen med overdrivelsene dine. Bare slutt å røyke, så slipper du den dårlige samvittigheten din.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Sluttet å røyke når jeg fikk positiv test faktisk.. Plumbo frister faktisk heller ikke.. Bare er så møkklei av at røyken skal få skylden for alt som går galt! Kan noen virkelig fortelle meg noen som et sykt barn pga røyk? Alvorlig sykt barn? Og det er garantert at det er røyken sin skyld? Nei.. Hvorfor ikke det? Fordi ingen kan bevise 100% at det er røyken sin skyld.. Ja,jeg kjenner mange barn med astma. Mødrene der er like mange røykere som ikke røykere.. Spør legen du,om hvor skadelig røyk er..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Slutt å mase om den jævla røyken, får lyst på sigg av det!!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg gidder ikke diskutere med en som åpenbart er idiot. Drikk Plumbo og hold kjeft!
Lacey*har fått erta Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Enda godt jeg bruker pysjamas:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå