Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg klemmer ofte på magen og noen ganger kanskje litt for hardt for å få respons fra den lille..... jeg har ikke noe ubehag når jeg gjør det det hender jo at jeg kjenner den flytter seg fra der jeg klemmer...men det er vel ikke farlig å klemme sånn? eller?
Fornøyd med tøybleier Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 jeg klemmer og dytter en del selv. Syns jordmor er ganske røff jeg! Mannen min syns jeg dytter for hard, men jeg kjenner jo selv. Tror ikke man dytter for hard...
Trulte76 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 neida er ikke farlig..jormora kjenner jo ganske så hard etter hun også..så om du klemmer og dytter borti litt, gjør jo ingenting
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Ikke farlig i det hele tatt =) Samboeren min er av samme typen som HI sin... Han synes jeg klemmer for hardt og tør nesten ikke å trykke på magen min i det hele tatt =P Jeg synes han er kjempesøt og gir han en hjelpende hånd når han skal kjenne på den festen som holdes tidt og ofte i magen min. Da må jeg trykke hånda til samboeren min fast ned, for det tør han ikke selv =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå