Gå til innhold

Billig tilbehør på E-bay...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg har bestilt brudepikekjoler fra Ebay å er fornøyde med de.. for en kjole betalte jeg 400 kr inkludert frakt. ville nok ha måttet betale 1000-1500 for samme kjolen i Norge regner jeg med.

venter fortsatt på kaketopp å litt småting. Men jeg gifter meg ikke før i august så jeg har god tid.

Jeg tror nok at det er lurt å bestille ting fra ebay så lenge de er lette. for man kanskje ende opp med at frakten er dyrere enn varen:)

Et annet godt tips jeg har fått er å få pakken sendt som gave. På denne måten unngår man visst toll, men dette har ikke jeg prøvd selv..

Var det noe mer du lurte på er det bare å spørre :)

mvh

Skrevet

Bestilte dette sløret på e-bay nå, betalte bare 130 NOK inkludert frakt - det er jo utrolig billig! Blir spennende å se når det kommer - er det lite pent, så har jeg ikke tapt så mye, men forhandleren har jo bare fått gode tilbakemeldinger så...

Skrevet

ja det samme har jeg og tenkt.. er det tapte penger så er det iallefall ikke mye penger som forsvinner!

Synes uansett at brudesalongene tar altfor mye i pris for slør, sko, smykker og diverse..

:)

Skrevet

hvordan går man fram??

finner ikke helt fram på siden føler jeg...

søkte på wedding, men var ikke så mye som kom fram:))

Skrevet

Du kan egentlig bare skrive inn det du søker etter, f.eks. "veil" (slør)... Ellers kan du velge kategorien "Clothing, Shoes & Accessories" og søke på det, da vil du på venstre side få opp masse alternativer, bl.a. "Wedding Apparel". Når du har kommet så langt skal du kunne se masse brudekjoler + at du får opp flere valgmuligheter på venstre side også. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...