Gå til innhold

Vippestol med vibrasjon i sete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det?? Har fått tilbud om og kjøpe det brukt, så lurer på om noen har gode eller dårlige erfaringer med det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikolai liker den ikkje, fordi stolen er for bratt

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har et vennepar som har en slik stol, og vi skal definitivt IKKE ha det! Det funker sikkert fint for dem, men de har da en liten en som MÅ riste eller vibrere for å være fornøyd, og det skal IKKE jeg ha!

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg hadde den til min første. ho fikk av pappaen sin. ho elsket den. ikke bare pga vibreringen men fordi ho kunne lage lyd med beina og. lyd, lys og vibrering. den bar en favoritt hos oss. vi brukte ikke vibreringen så mye heller

• 3 måneder senere...
Skrevet

vi kjøpte en ¨på reflex for ca 1,5 år siden til førstemann. Var litt bratt, men vi "bøyde" den litt bakover og da ble den bra. Vibreringen brukte vi lite, følte ikke den hadde noe spes. virkning....Lekene som hang over var mye mer gøy :) Kommer nok til å bruke den til nestemann også:)

• 6 måneder senere...
Skrevet

ei venninne av oss hadde det til sin... Han hadde kolikk og da de fikk den stolen var det som å komme til himmelen! Han roet seg så ned og det hjalp både han og mor :)

Skrevet

Har en nevø som brukte en slik stol... var yndlingsplassen hans. Roet seg med en gang han fikk vibreringen på

• 1 måned senere...
Skrevet

Æ selg sånne stola på jobb og kan på d varmeste anbefale dem. I allefall FP sine stoler. Men d finnes mange bra merker i dag =)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Den ble brukt her i huset. Blei annbefalt å prøve den siden vår hadde kolikk.Den roet vår lille skrikerunge.

• 4 måneder senere...
Skrevet

husk at slike stoler er spesialafal og må kastes sammen med småelektronikk. skadelig for miljøet og barna våre, hvis stoffene kommer ut i naturen. så jeg kjøper av prinsipp minst mulig lyd og lys. vil også heller aktivisere baby selv enn å la den bli passivisert i en sånn en.

ville nok prøvd en hvis baby hadde kolikk, men ellers ser jeg ikke noe poeng med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...