lille sjura Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Vi vurderer å reise dit i stedet for til Thailand, men har ikke snakket med noen som har vært der.. Har hørt at det er som Thailand for 30 år siden... og det høres jo deilig ut... Vi blir da å reise med barn på 2 og 4 år.
Emblaa Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg var der for fire år siden, og foreldrene mine var der i fjor. Reiste fra nord til sør på åtte uker. Er det noe spesielt du vil vite, så bare spør. Er et utrolig vakkert land, men som du sier så er det mindre turisme enn i Thailand. Vietnameserne er ikke like åpne og strålende blide som thaiene, men det er god service og mange flotte opplevelser i et litt mer lavmælt land, viss du forstår hva jeg mener. Husk at landet er kommunistisk og at det ikke er full ytringsfrihet som i Thailand. Har reist mye, men Vietnam er nok definitivt øverst på lista. Billig er det også, maten er god, transporten er effektiv og det er stort sett rent og ryddig. Regntid om sommeren merka vi lite til, det regna et par tre dager i løpet av to måneder, og da var det flom i gatene, men ellers var det varmt, fuktig og solskinn. Hvor i Vietnam har dere tenkt dere?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Har ikke vaert der men kjenner mange som har vaerrt der.. Og har sett deres bilder..Helt klart et land jeg kunne tenke meg aa reise til ja!! De sier det er utrolig flott, billig, god mat og mye aa se og oppleve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå