JegOgGullet Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Heisann! Sliter med masse svart hår på leggene og er nå dritt lei denne barberingsrutinen jeg må gjennom hver dag.. ARRG! Hvilken epilator er å anbefale? Har hørt det gjør sykt vondt, men er nå klar for å lide for skjønnheten! Hehe:) Noen tips jenter?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja, et tips: ike gjør det! Auauauauauuuauauuuu...
lego Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har en fra Braun (mener jeg.... :s) Der følger det med en kjølepose, som skal ligge i fryseren minst en time før bruk. Du skal kjøle ned huden før du begynner å epilere. Ja, det gjør vondt! Men det blir bedre etterhvert, mindre hår, mindre vondt...
JegOgGullet Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 følger det med forskjellige "hoder" til intimbarbering og under armene da? Hehe.. ikke mindre hår der skjønner du!
lego Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 http://www.braun.com/global/products/beautycare/ladyshavingepilation/epilation/eversoft/allaboutepilation.html Ja det gjør det. To forskjellige epilator-"hoder" og ett barber"hode" også noen greier til å sett over, slik at huden blir stimulert på en måte... Det er for å unngå rødhet/prikker osv...
Mamma til to gulljenter Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 JA, det gjør sykt vondt!!! Men etter et par ganger blir det bedre. Mitt tips til deg hvis du har drevet med barbering lenge, er å bestille deg en time til leggvoksing første gangen. Ellers tror jeg rett og slett du får skrekken! Med voksing, er det jo en annen som gjør det - du trekker deg jo ikke da - samt at man tar bort mange hår av gangen. Med epilator, napper man et og et hår... Har det gått lenge siden jeg har brukt min maskin, må jeg gjerne bruke et par dager på å bli ferdig, må ha litt pause i smertene rett og slett! Men når man er ferdig, er det jo bare så deilig - det varer leeenge. Og hårveksten blir faktisk mindre og lysere. Jeg har prøvd litt forskjellige. Og holder fast på Phillips Satinelle. Finnes flere i den serien nå tror jeg, jeg har selv den som det følger med en del som kan legges i fryseren, slik at man kan kjøle ned benet når man bruker maskinen, men det synes jeg ikke er noe særlig, for da virker det som om huden trekker seg sammen, slik at håret sitter hardere fast! Og det ønsker vi jo ikke akkurat! Så jeg bruker bare selve maskinen. Har prøvd Brauns Silkepil, men la den fort bort igjen. Syntes den "jukset" litt for mye. Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå