Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Teit overskrift,men hvor mye venner ber dere til festen? De man omgås ofte er jo selvsagte.Men de utenom?som man bare msm`er med innimellom,men sjelden ser?Som dere kjenner fra skolen`?Ber dere "slike"
Iris9 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Nope! Bare de jeg har kontakt med + noen som er "en del av gjengen" som blir litt dumt å ikke be pga de andre jeg ber..
Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Har kun invitert nærmeste venner, dvs. de jeg har kontakt med jevnlig. For meg har det ikke noe å si at vi ikke treffes ansikt til ansikt - flere av mine beste venner bor på andre kanter av landet eller i utlandet - sånn har det bare blitt pga. folks studier, jobber, ektemenn o.l. Så lenge vi har holdt kontakten på mail og tlf. og kjemien fortsatt er der, så er det hovedsaken. Ber derimot ikke "venner" som vi kanskje treffer oftere, men som man kanskje har mest kontakt med for gammelt vennskaps skyld... Eller som vi treffer fordi de er gode venner av noen venner e.l. Vi har kun villet ha de vi føler betyr noe for oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå