Dailis Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Der hørte jeg krafsing. Etter å ha lyttet panisk i tre år er det nå definitivt krafsing. Og jeg er alene hjemme. Vrææææææææl! Jeg haaaaaaaater gnagere. Begge kattene er sluppet inn. Jeg syntes det hørtes stort ut, sikkert en rotte på størelse med katten. (er sikkert en liten mus, men uff..... )
♥Snulder Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det kunne vært verr!e Det kunne vært et fjærkre(k)!!! Grrrøøøøøssssss....
frøydis m/ 4 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Nei, egentlig kan det ikke være verre!! Tenk at det finnes andre som er like redde for mus som meg! Men som min gubbe prøver å trøste meg med: De holder seg inne i bjelkelaget, de kommer ikke ut i rommene. Det har faktisk vært sant det! Men en gang kom de på kottet der julepynten stod. Da gråt jeg når jeg skulle pynte til jul for jeg turte ikke åpne eskene. Etter det har vi hatt pynten i plastkasser med tett lokk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Så dumt...hadde jo vært bedre med spøkelser )) Men få tatt råtta på den før de blir for mange.... Og den krafsinga er så ekkel...føler med deg....Høres jo ut som en løve...-minst.
Dailis Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Tror den var i kjøkkenskapet der søpplebøtten står:S Gjett om jeg kommer til å høre etter lyder i natt da.......
frøydis m/ 4 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Usj og fysj, håper du får sove i natt og ikke må høre mer på det hersens udyret.
tebekaa Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Så fint at du har katter, da, Dailis! Tenk på alle de stakkarene som ikke har det, og som har fått mus i hus! Hadde følt meg trygg jeg, da, tror jeg. Skikkelig ekkelt med krafsing, ja. Eller som oss i vinterferien, som kom til en hytte med "linfrø" på kjøkkenbenken... og i kjøkkenskapet... og under senga... Har heldigvis en stor hund, som vi innbiller oss lukter og skremmer bort alt "sånt". Ihvertfall var det nok til å overbevise store-snupp på 12 at hun trygt kunne sette bena på gulvet igjen, etter en goood stund med beina oppe i sofaen;-) Håper du får sove i natt, da, og så ut og kjøpe mordvåpen i morgen, hvis kattene ikke virker. Lykke til!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 ouææææææææææææææææææh er det noe jeg frykter, så er det muuuuuus.. iiiik Kjøpe musefelle!!! Kjenner jeg blir helt svett her jeg sitter...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 .......fniiis..........tenk om det hadde vært en slange, eller en krokodille, eller en giftig edderkopp!!!! Det hadde faktisk vært verre:-) Du får prøve å se sånn på det og overlate til gubben å sette ut feller:-) Jeg hadde antagelig fått mer panikk ved tanken på at kattene skulle ha massakre inne i hjemmet mitt;-)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Ett tips,er å svi litt bacon å ha på musefella, vi tok to ekkle mus i løpet av to dager i høst..Lykke til... Våkna an gang av att ei mus sprang over ansiktet mitt da jeg låg i senga mi jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå