Gå til innhold

vondt i skambenet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 5 dager på overtid, har så sinnsykt vondt for å bevege meg, det kjennes ut som om jeg har tryna på stanga på guttesykkel og slått hufsetufsa skikkelig...er så øm der, er dette bekkenløsning eller bare ungen som presser?

Gjør innmari vondt hvertfall...

Hilsen ei som er suuuuuper hormonell og DRITT lei om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg har oxo veldig vondt i skambeinet er akkurat som d svir lissom!!har fire uker igjen jeg da men..

regner med at d er bekkenet som protesterer..skal til jordmor på fredag så skal spør da om hva dette kan være for d er ikke noe godt nei...

Skrevet

spør jordmor om dette. sist jeg var på kontroll kremtet jeg akkurat i det hun skule ta sf målet mitt, da svatt hun og lurte på om jeg var sår/øm. vet ikke hvorfor, men virker som om hun i så fall visste en grunn.

Skrevet

Har jeg og!!

har forstått at det, samt ømme lysker er bekkenløsning.. men ikke helt sikker asså... men dæven så vondt det gjør!

vi får vell bare holde ut!

Lykketil:)

Skrevet

Legen min trykket på skambenet (symfysen) mitt for å sjekke om bekkensmertene mine kom av nettopp bekkenløsning. Og jammen meg var det sårt! Så da ble det konstatert bekkenløsning i starten av femte mnd. Siden har det bare blitt vondere. Det er visst brusk inni symfysen som mykes opp for å forberede til fødselen, bekkenet må jo være litt mykere enn vanlig for at ungen skal komme ut :-) Men det gjør bekkenet ustabilt i forkant, så vær forsiktig med å feilbelaste eller belaste det skjevt. da blir det ømmere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...