ScaryMama Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det hadde vært rart om jeg hadde en egen definisjon, så jeg går etter den definisjonen som er den opprinnelige. Intelligens er evnen til å finne løsninger.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Vet du ikke det??? født uten intelligens , kanskje???????? ha,ha,ha
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Kjenner den faktiske definisjonen. Spørsmålet var hvordan DU definerer intelligens, ditt fehode.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Intelligens for meg er: Du ligger litt foran andre på det meste. Du er verbal, følger med i nyheter. Intelligens har ingenting med å være distrè, glemme, være ukonsentrert eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Det å kunne sette seg inn i ulike situasjoner og forstå forskjell på enkelte ting... og ikke bare tro på det som blir fortalt.. men klare å resonere seg fram til konklusjoner selv.. Dette har absolutt ingenting med utdanning og gjøre... den dummeste personen jeg kjenner har 12 års utdanning og jeg har mang en gang måpet fordi jeg aldri hadde kunne trodd at en 50 år gammel mann kan seriøst tro så mye dumt...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 En lege her i lille-byen, har tatt alle årene på skolen 2 ganger. Han hadde egentlig 6 års utdannelse, og gikk i 12 år!! Dessuten gikk han 4 klasse om igjen også. Skikkelig intelligent fyr det der =))) Hahahaha!!!! Nei, utdannelse og intelligens har ikke nødvendigvis en sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Å følge med på nyheter, må være den beste definisjonen jeg noengang har hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå