Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mente jeg så deg her inne.

Må bare fortelle deg at du har ingenting å forsvare i forhold til tekstmeldingene kjæresten din sendte med en annen jente, hehe, har levd meg litt vel inn i serien, men synes du er så utrolig flink med barna, tålmodig og kjærlig, og synes du gjør en fantastisk jobb! Ble så lei meg på dine vegne da du fikk vite om det..

Håper alt har ordnet seg for deg/dere.

Nydelig datter du har! *smelt*

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, det er koselig å høre at folk lever seg inn i serien:-P hehe

men jeg var nyforeslket og litt redd og visste lite om jentevennene hans, men nå kjennet jeg dem, så nå er det ikke noe stress:P hehe

Alt er bra nå, vi har vært sammen 1år idag :-D

Ja, lotte er nydelig <33

Skrevet

Så utrolig godt å høre, hehe, dere er så nydelige hele gjengen;-)

Masse lykke til videre!;-)

Skrevet

Hei, Malin

Jeg henger meg på denne. :) Synes også du er en innmari voksen tenåringsmamma. Jeg selv ble mor som 19 åring, og vet hvor tøft det kan være å være for seg selv med barnet.

Er så imponert over at du takler både mor og stemorrolle så bra som du gjør. Tror nok du blir/er et forbilde for andre unge mødre... :)

En ting er at du selv innrømmer at du er sjalu, men det jeg synes er mest voksent av deg er at du tør å prate med samboeren din om det. Og det andre du skal ha det er at vi (i de episodene jeg har sett i alle fall) ikke har hørt at du har sagt noe negativt om barnefaren til Lotte...DET står det respekt av!

Stå på, jente! Du er et forbilde for andre! Og lykke til videre.

Skrevet

koselig å høre at alt er bra enda:) og gratulerer med 1års dagen :) og ja, lotte er herlig! og mia også:)

Skrevet

Gratulere med 1 årsdagen og håper dere får mange lykkelige år.

Jeg synes du er en flink mamma og greier den rollen faktisk bedre enn mange som er eldre enn deg.

Skrevet

Så bra at det har ordnet seg:D Jeg må også si at jeg syns du er kjempe flink!! Du virker utrolig voksen for alderen. Nydelig datter, og stedatter du har ja:)

Skrevet

Selvom jeg har meninger om faren til Lotte, så sier jeg aldri noe negativt om han når Lotte er til stede, hun elsker jo pappaen sin..

Så der prater jeg bare fine ting om pappaen hennes. og det kunne ikke falt meg inn å pratet dritt om han, hvertfall ikke på TV.

Da hadde nok Lotte og ikke minst pappaen til Lotte blitt lei seg når dem ser på det( Når Lotte ser på det når hun blir eldre altså)

Ikke at hun ser på det nå:-P hehe

Hun har sett når vi var på sircus, det var stas! :-D

Skrevet

hvor mange måneder var lotte da serien blir spilt inn?? hun virker "flink" på det meste... kjempe nydelig jente!!

Skrevet

jeg så PM du sendte, men får ikke svart, det står at din postkasse er full. Men send meg en melding på nettby, kaller meg "maalinus89"

vil gjerne prate :)

Skrevet

Lotte var 2,5år, ble 3år rett etter serien var ferdig innspillt:-)

Skrevet

Hva mener du jeg kaller meg?

jeg bytter ikke nick for å beskytte meg selv, jeg står for det jeg sier. jeg er sjalu, hva så?

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja, Ludderet - Malin har laget seg 7 nye nick (og de laget hun for lenge siden) bare så hun kan vise supermannkrefter i inn-og-utlogging og prating med seg selv.

Malin: stå på, dere er kjempesøte alle sammen=)

Skrevet

Noen som får for lite oppmerksomhet her eller.....Ludderet?

Skrevet

Ludderet da, litt kjedelig side av deg dette her. Kan du ikke heller lage litt skikkelig furore?

Skrevet

Synes ikke du har noe aa unskylde jeg heller.. Synes du e kjempeflink mor og stemor.

Skrevet

ja kan du ikke det Ludderet..isåfall gleder jeg meg til å logge på imorgen og lese "furoretråden" din =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...