Gå til innhold

Tøysetipp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det i dag da? Sorry hvis du har lagt ut innlegg før, men jeg føllærnte med jeg.

Klem, suss og puss fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Beklager, har ikke sett innlegget ditt jeg.

Svultsen ble ikke fjernet, men jeg fikk time til celleprøve/evt. fjerning om tre uker.

Er du stappfull i magen din nå? Går det bra med deg?

Skrevet

Så lenge til? :-O Why? Sa de noe som kunne berolige deg i mellomtiden da? Uff, det er jo ikke noe særlig å tenke på detså lenge da..

Nå er jeg stappa full ja, og drita lei, hehe. Neida, jeg skal holde ut! Permisjonen begynner egentlig i morra, men jeg skal jobbe til og med fredag. Skal bli deilig det også, blir rimlig sliten om dagen..

Hvordan er det ellers da? Kjærligheten?

Klææm

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen. Jeg synes det går så fort, jeg. Holder helsa fortsatt? .. Jaaa.. jeg tenker på blodtrykk, urin og hevelser da vet du.. he he .. Skjønner A noe av det da?

3 uker var visstnok kort tid. Jeg jubler ikke akkurat, men jeg får ikke gjort noe fra eller til. Så.. Hmmphf..

Kjærligheten går fint vet du.. Bryr meg ille om ho da vettøh.. ;-)!

Puss&kram

Skrevet

3 uker er neimen ikke kort tid i uvisshet! Uff.. Du får tenke positivt da, er nok ikke noe å bekymre seg for vet du.

Joda, helsen holder. Blodtrykket, og urinen er grei, har en del vann i skrotten bare. Njæ, er ikke helt sikker på hvor mye ho egentlig skjønner, men ho er veldig opptatt av at jeg må bommelomme ofte så ikke babyen svømmer i poop (for å utelate de stygge ordene, hehe)

Og babyer liker ikke kaffe, te og brus, så det får jeg heller ikke lov å drikke;) Blir moro å se reaksjonen hennes, hehe. Gleder meg til å bli ferdig ihvertfall.

Så bra det går fint med dere da:):))))) Blir det no flyttings eller fungerer det å bo langt fra hverandre synes du?

Skrevet

Så godt at du holder koken og at helsa er i god behold da vennen.

Ikke verst å være i jobb når du er høygravid og har lillemor å passe på apåtil.

Skjønn hun er - hun virker til å ha gode gode tanker for den lille ..da.

Ikke verst det, å tenke at babyen ikke liker kaffe, te og brus. Ikke dum den;-)!

Jeg har en god følelse på at alt er i orden, jeg. Og dersom det ikke skulle være det, så får man ta det som kommer til seg.

Jeg kjenner på savnet, men jeg ville jo aldri være henne foruten. Hun leter etter en tilfredsstillende jobb her nede. Imellomtiden krysser jeg fingre og tråler arbeidsmarkedet:-)

Er alt bra med deg ellers? .. Sånn bortsett fra at du sikkert er drittlei å være stappa og smellt på tjukka.. og sånn.. Lizzm..

Skrevet

Jeg skal ikke klage, både det svangerskapet her og det forrige har omtrent vært knirkefrie, så jeg takker høyere makter for den:) HIhi, tanken er ikke verst nei:) Ho har også funnet ut at ho vil vente med å se babyen til ho ikke har mer blod på seg (har sett i svangerskapbok ho da, stakkars)

Gode følelser har mye å si! Har god følelse jeg også:))) Det går så fint så, bare vent å se! Så bra ho kanskje kommer flyttende da! Jeg hadde aldri takla avstandsforhold, off og off. Synes det er ille nok da F jobber nattan jeg, hihi.

Jada, her er det bra. Har funnet ut at jeg kanskje får ta frem barneklærne nå snart, og den lille vugga. Pakke bagen skal jeg gjøre SELV den gangen her, forrige gang pakka F (i en ganske stressende situasjon) og der var det ikke mye brukanes gitt, hehehe.

Ellers begynner huset her å bli ferdig, kjøkkenet skal stå tålig klart iløpet av hegla:D Jihææææ!

Lille M da, alt bra? Er jo ikke så lita ho heller da, hehehe.

Skrevet

Hva i #¤%¤# !?!?.. har du svulst tøysetipp? Huff, hvordan gikk dette til da. Ikke måte på hvor mye dere skal få gjenomgå.

Går alt bra med deg? Er det en farlig svulst? :-(

Skrevet

Er kjøkkenet snart ferdig.. Tror du dere rekker å flytte inn før lille kommer da? Blir godt å bli ferdig med det også, tenker jeg? :-) Få F litt hjemme på kveldene og kose dere i ny-huset :-)

Lille M er jente! Need i say more? he he he.. "Talk to my hand lizzm"

Men, selvfølgelig like sjarmerende som hun er dramatisk.

Kleeem

Skrevet

Uæææh! Jeg blir nervøs når andre blir oppskaket.. he he..

Det er en svults (av alle ting og veldig strategisk plassert) på øyenbrynet. Om den er ondartet vet jeg jo ikke, men de fleste er godartet. Og da er min det også ;-)

Klem klem

Skrevet

Vi har tatt stua, badet og begge soverommene i bruk, nå er det bare "gamle" delen igjen, utvidelse av kjøkkenet, litt rivind av vegger osv.. Jeg tror ikke vi blir helt ferdig, men det viktigste er nok helt i boks!

ÅJAAA, gjett om jeg gleder meg til kaoset er borte vekk, fjuh! Da skal jeg endelig ha F for meg selv om kvelden igjen.. Bortsett fra at svigermor er helt klar for å å F dit da, for da skal ho pusse opp, hehe.

Hihi, synes jeg ser ho for meg! Er så bra:D Dramaqueen er jo det absolutt beste, hehehe!

Skrevet

Klart jeg blir litt satt ut. Jeg mener at du og din familie har opplevd nok vondt på en god stund, om ikke nok for hele livet! Og så skal dette skje! Nei huff, ikke rart jeg ble helt målløs da jeg åpnet dette innlegget. Måtte faktisk lese det TO ganger.

Men jeg skal krysse fingrer og tær for deg. Og lov at du lar høre fra deg så fort du vet noe mer. Ok?

Lykke til :-)

Skrevet

Det hørtes helt klart bra ut. Baby snart ute, nytt hus og F tøflende rundt. Så får sviremor bare rulle inn puppa vøtt! ..

Godklem

Skrevet

Det går nok helt sikkert bra! :-) .. Takk for xxxx !

Jeg tror alle andre er mer bekymret enn meg.

Og jeg skal si i fra vet du.. :-)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...