Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre...jeg har to barn3,5 og 2 år, begynner nå i lærling jobb og da passer det jo dårlig med en ny baby... alså jeg er ikke gravid, men har gått å tenkt på det en stund, mannen min er veldig til å fra, ene uken vil han ha, andre ikke. jeg er jo ikke mer en 24 år, så det er jo ikke noe hast, egentlig. Men saken er den at mannen min vil ha " alle barna vi skal ha " helst før han er 30..( er 27 )

men jeg vil ikke avbryte lærlingtiden som er på 2,5 år, så da blir det jo ikke noe prøving før etter det er fullført. på en annen side er jo da minstemann da nesten 6 år når evt baby skal komme, synes det blir litt tungt å begynne på nytt da liksom...vet ikke jeg ass... noen som har noen råd???? please...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellers kan du se det på en annen måte, hvis minstemann er 6 år, og du får barn da, får du jo den herlige lille babyen igjen og kan nyte den:) desutten tror jeg minstemann hadde synes det hadde vært veldig stas og fått en lillebror/søster rundt 6 års alderen.. men forstår når du tenker at det er lenge til, men man tilrettelegger vell også læringstiden hvis man får barn regner jeg med:)

Skrevet

Hmm. Har vel ikke akkurat noen gode råd.

Hvis det er en lærlingeplass som er vanskelig å få, ville jeg ha fullført den før jeg begynte å tenke på neste i allefall. Blir vel ikke akkurat lettere med 3 små barn heller vil jeg tro. Og at gubben din sier "helst" før han blir 30,betyr jo ikke at han absolutt må ha de, men helst =)

Men hvis du selv føler at du vil ha snarest mulig, synes jeg selfølgelig du skal "go for it".

Skrevet

ja, de tilrettelegger jo lærlingtid etter en evt graviditet. men er så i tvil om jeg skal vente eller ikke, hvis jeg venter til jeg er ferdig så er jeg jo ca 28 år når baby nr 3 kommer, jeg vet jo at mange får barn i den alderen, men jeg synes det er litt gammelt for meg... men vil jo få ferdig utdannelsen oxo. har liksom ikke lyst til å begynne på nytt når ungene er i skole alder, nei...vet ikke jeg ass...

kanskje jeg bare skal se meg fornøyd med to barn... har man alltid lyst på baby, eller forsvinner liksom det når det er nok??!

Skrevet

Kan du ikke begynne i lære og så se det litt ann?

Er jo ke bare bare med tre barn og ingen evt fødselpenger fra lærlingelønn...

Synes heller ikke eldstemann er så stor når evt. 3 mann kommer..

Lykke til uansett!:o)

Og husk at du treger jo ikke å bestemme deg dette året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...