Gå til innhold

noen andre her som er store av natur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har veldig stor mage fra før. er tolv uker på vei. lurer på når det begynte å vises på dere at dere var gravid? syns at det tar litt lengre tid på oss store.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke kjempestor men har litt ekstra fett rundt mage og sånt:)

Har lagt på meg litt over to kg og synes ikke det vises noe særlig...ser bare større ut rundt magen:)

Har lagt ut bilder av mage på profilen min:)

Skrevet

Jeg er vel "stor av natur" og med førstemann fikk jeg gravid-mage da jeg var vel 7 mnd på vei

Nå er jeg 15 fullgåtte uker, og har kjempemage alt... type gravidmage...

Og til Mamm---

Du er ikke akkurat stor av natur nei ;-) Synes du har fin mage jeg :-)

Skrevet

Er ikke dette ganske individuelt?

Jeg var 50 kg og over 170 høy før grav. Jeg er "syltynn" av natur. Det vises ikke noe på meg enda..er 17 uker på vei..

Skrevet

Jeg er ikke så veldig stor i betydningen omfangsrik, men er lang! Synes nesten ikke på meg, og jeg er i uke 21 nå (min første.) Tror det er veldig individuelt når magen kommer, og hvor fort den vokser. Og ikke minst om du har født barn før, da vises visst magen raskere.

Skrevet

Tusen takk:) Kjekt å høre:)

Skal ikke klage for er vanvittig glad i mat:)

Skrevet

Hei! Jeg var ca 120 kg før jeg ble gravid, og har nå gått ned til ca 115 kg. Er i uke 24 og jordmor synes det er bra jeg har gått ned såpass. Pass på at du ikke går opp så mye, du skal ikke bry deg om at du ikke får noe mage som er synlig. DEn er ikke veldig synlig på de som er tynne heller før senere. Du kjenner magen igjennom det som er for mye tenker jeg og det er jordmor eller legen som skal følge med på om det er bra med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...