Gå til innhold

Man blir jo møkkasur!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ROSA påske egg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt uholdbart! Her må de rette instanser kontaktes. Og mens vi er i gang, må vi få klarhet i hvor alle melkeplettene har blitt av. Det er jo blitt en utrydningstruet snope-art. Og det burde bli lettere å få privat soft-ismaskin. Det hadde helt klart vært bra for min mentale helse å ha egen soft-ismaskin og et lite lager med melkepletter i heimen!

Skrevet

Det er greit! Jeg skal kjøpe maling! :))

Og ja, Zoulfire du skal få softismaskin av meg, hvis jeg da kan få en maskin som produserer både rosa påske egg OG potetgull!!!!???? Jeg spør veeeeeldig pent her altså!:)

(måtte bare slenge ut en link som ikke handlet om hvem som er anonym og hvem som ikke er. Og hvem som er ovenpå og blablablablablb.... blir gal)

Skrevet

He he, skjønner deg godt der - kranglene har blitt veldig ensartet i det siste, så det er forfriskende med noe som er oppriktig viktig - nemlig digg! :) Skal vri hjernen og se om ikke jeg klarer å lage en rosa påske-egg slæsj potetgull-maskin. Er vi heldig, har jeg mer suksess på dette feltet enn på husmorfeltet, der jeg helt ærlig må si at jeg har blitt litt slapp..*upsideisi*

Skrevet

godteri er faktisk mye viktigere å krangle om her inne! :) haha!

Æsj, måtte du dra frem husmor feltet, og jeg som begynte å like deg også... hehehe (bare tuller)

Skrevet

Kan ikke noen komme med en god idè til en lollipop maskin og...?

Ubegrenset med is generellt funker fint for meg.... =0)

Skrevet

mmmmmmmmmmmmm...... iiiiiiiiiiiis!!

men ikke lollipop!!! Nesten så jeg blir litt sur på deg og henger deg ut for den der altså! ;)

Ånei, det MÅ være sjokolade eller pistasje! My way or the highway! ;)

hahaha

Skrevet

Åååå, lollipop....*nammenamm* Har en haug med sånne frys-selv-is som jeg hamstret fra alle mulige butikker etter sommeren, men lageret har begynt å minke...så en lollipop-maskin bør vi absolutt lage! Var ikke meningen å dra frem husmorgreia, kan du tilgi meg?? *ramler på kne og gråter høylytt* Jeg lover å fokusere energien min på snop istedet for klesvask og sånne unødvendige sysler. Jeg skal vie mitt liv til digg-debatten! :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg kjenner faktisk en som har installert en full-size softismaskin hjemme hos seg. Jeg er en av de som spleiset på den til hans 30-års dag. Nå slipper han i hvertfall å møte opp på gatekjøkkenet med bøtta si flere ganger! :-)

Skrevet

jaja, får tilgi for den husmor replikken da!

Men så slenger du deg på lollipop trenden??? Her blir det deng altså! Ser ingen annen utvei! :) hahahaha

hmm.... kanskje vi kan lage en is maskin med alle smaker i hele verden og få staten til å kjøpe en til hver eneste gravide kvinne i norge??? Ja!!!!!!! Den får du utlevert av legen ved første svangerskapskontroll!!! Også får du et klapp på skulderen av legen som sier at du bare skal kose deg, og ikke tenke på å drikke masse vann og å spise så sunt som mulig!

Hurra!

*drømme*

Skrevet

Seriøst??? Jeg vil også ha!! Husker jeg var på suitellet på Sandsli i Bergen, og der hadde de softis-maskin i lobbyen....self-service...ooooh yeah! Du kan si jeg spiste meg kvalm på softis, faktisk til det punkt at jeg sverget høyt og hellig å ALDRI spise softis igjen...men den gang ei! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...