mom-to-be Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Har lest veldig mange av svarene/innleggene dine, og det virker som om vi har nøyaktig samme smak og planer når det gjelder stil, farger, løsninger osv.. Litt gøy å se bare, for jeg er så nøye og har liksom ikke møtt noen som er like "engasjert" (fin måte å si det på hehe) som meg. Flaks at vi ikke kjenner hverandre for da tipper jeg at bryllupene våre ville blitt ganske like...hehe Du skal jo gifte deg lenge før meg da, men jeg er tidlig ute med planleggingen, jeg... Så derfor må du definitivt gi meg noen tips når den store dagen er overstått!
Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Så hyggelig å høre :-) Når skal du gifte deg da? Kommet langt med planleggingen?
mom-to-be Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal ikke gifte meg før neste år igjen jeg da, men har egentlig kommet ganske langt. Lokale er bestillt, meny er satt, gjestelista er godt som klar, halvveis ferdig med invitasjoner (lager dem selv), farger/pynt/bordkort osv er bestemt. Har ikke funnet den riktige kjolen enda men vet liksom hva jeg er ute etter da, så hvis jeg ikke finner noe så kommer jeg muligens til å bestille den ifra Torunn.
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Som den pirken jeg er har jeg nå brukt over et år på å finne drømmekjolen, men lykkes til slutt - endelig kom sommerfuglene i magen, en god følelse :-) Så det er bare å lete - prøve alt mulig....
mom-to-be Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Å så gøy! Har du bilde av den? Hvis du vil vise den frem da...:-)
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 He, he - modellens størrelse har vært heftig diskutert her inne allerede, så du har sikkert sett den men... Her er det i alle fall http://foreverfriendsbridal.com/catalog/product_info.php?cPath=35_24_74&products_id=589 Den er mye mer sparkling i virkeligheten, samt at den sitter selvsagt finere på meg enn på modellen - he, he ;-) Får skikkelig timeglassfigur - og det var det jeg ville ha.
mom-to-be Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2008 Hehe! Den har jeg sett ja! Nydelig kjole og nydelig modell er vel min kommentar:-) Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut men den blir sikkert nydelig på deg også!
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Takk - jeg er rødhåret og har helt lys hud bl.a. - så den virker veldig anderledes på meg. Er veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 jeg synes mange ganger kjolen blir penere på oss selv enn modellene.. de er jo syyl tynne og så alvorlige i ansiktet.. mens vi som nå skal stå brud er bli som ei sol..=) ser mer realistisk ut da..=)
*Rutletutt* Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Nydelig kjole, Vannmann31 - gratulerer med valget:o)
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Takk :-) Gleder meg veldig til å bruke den - bare så synd man bare kan bruke den én gang - he, he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå