Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg flyttet ut for snart to mnd siden..men har ikke fått bidrag ennå. BF har vært veldig sjuk..så jeg har ikke villet mase på han.Men vi skal bli enige ganske snart om hvor mye han skal betale.Må han betale meg fra vi flyttet da? jeg kunne trengt mer penger nå..men vil som sagt ikke mase...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Du trenger ikke mase, be NAV om hjelp til å avgjøre det:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Ja men da skal de ha betalt for å gjøre det..Tenkte å slippe det. Jeg mener vel at han burde betale for den tiden som har vært,men han er sikkert ikke enig.....
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Selvfølgelig skal han betale for dette! Hvis han blir vanskelig så sier du at da går du til nav og får de til å kreve bidraget. De kan ikke kreve tilbake i tid, men det vil jo mest sannsynlig bli dyrere for han så han ønsker sikkert å slippe det!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Om du går via nav veit eg at dei kan fastsette bidrag fra den dagen dere står registrert som fraflyttet frå kvarandre. Det fekk eg beskjed om ihvertfall. Men vi tok det privat.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Eg fikk beskjed om det motsatte, at de ikke kunne det. Men jeg håper du har rett;) Mangler nemlig barnebidrag for 2 måneder selv;) Herlig!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jo dei sa dei kunne det, så lenge det ikkje var langt fram i tid, for da blei det verre å få det til i systemet.
alene pappa Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 fikk beskjed om 3 mnd tilbake i tid her i rælingen da.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Nav kan kun gå 3 mnd tilbake i tid så om dere ikke er enige før det har gått 3 mnd bør du kreve bidrag fastsatt via Nav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå