chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeger lærling i omsorgsfaget. Bare lurer på hvordan dere har klart dere gjennom svangerskapene... ? Har alt vert bra hele veien? Hvor lenge jobbet dere? Og hvor vondt har dere hatt før dere har blitt sykmeldt evt...?
Gil Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er sykmeldt pga kvalme, men håper på å kanskje begynne igjen 50 % snart. Tror ikke jeg orker 100 % da det er en del tung forflytning og uheldige arb.stillinger (selv om jeg prøver å stå så riktig som mulig).
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 pga tidligere aborter var jeg 100% sykemeldt de første ukene frem til uke 9 ca...så gikk jeg over til aktiv sykemelding en mnd tid...nå går jeg ca 60-70%....håper å gå fullt igjen men vet ikke helt hvordan d skal gå...jeg er sliten, kaster opp og har vært litt plaga med hodepine...men jeg har ikke så mye tunge løft der jeg er nå da...merker at kvalmen og oppkasten ble verre når jeg begynte igjen... lykke til videre med sv.skapet..
tea26 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg jobber som nattvakt med psyk.ut.hemmede..en del tunge stell og lange vakter.Er i uke 22 nå og begynner å slite på jobben.Får så vondt i ryggen av å stelle og hovner opp i bena etter å ha vært 10 t på jobb.Aner ikke hvor lenge jeg orker dette men gruer meg for å ta det opp med legen...
Puselure Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er sykepleier. Forrige svangerskap ble jeg fullt sykemeldt fra uke 24 pga lavtliggende morkake og jeg jobbet på ortopedisk avdeling med tunge løft. Nå jobber jeg i psykiatrien, er 50% sykemeldt fordi kapasiteten er mindre og jeg blir veldig fort sliten. Har i tillegg en på 2 år som krever sitt når jeg er hjemme. Nå er jeg i min 28. uke. Har fra uke 23 til nå hatt 30% sykemelding fra fast 100% jobb. Ikke noe problem å få forståelse hos min lege, heller ikke på arbeidsplassen. En har krav på å få tilrettelegging på arbeidsplassen når en er gravid. Vi har fylt ut et skjema sammen, jeg og lederen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå