stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Sluttet med ceracette for over en mnd siden fordi jeg plutselig fikk småblødninger så og si hele tiden. Trodde at dette problemet ville være ute av verden nå, men det har bare fortsatt. Noen med erfaring med dette? Begynner å bli ganske irriterende etter hvert. Hvor lenge kan jeg regne med at dette varer?
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 kroppen må få sjangs til å stabilisere seg =) gi det tid.=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jeg slutta på cerazette, av samme grunn som deg. Begynte på loette, men det funka ikke det heller. Gikk på de ca i 2 mnd. Så bytta jeg til p-plaster, og 1 mnd etter det, så har jeg slutta og blø! såh... jeg brukte 3 mnd etter cerazette-slutt, på og slutte og blø, MEN, jeg har jo brukt hormoner hele tida, kanskje lettere for deg som ikke bruker noe..
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Håper inderlig at det ikke skal gå 2 mnd til med disse småblødningene, blir gal:) Sluttet helt nå for å se om blødningene slutter og ikke minst sex lysten kommer tilbake. Har ikke lyst til å begynne på noe nytt før jeg er "normal" igjen:) HI
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har sluttet på cerazette. Det tok da 6 uker uten noe som helst mens før jeg fikk den igjen.. Deilig å slippe små blødninger konstant.. Da kom den som en normal mens , 4 dager (vanlig for meg) og sexlysten er tilbake for fullt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå