Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er i dag 23+6 og merker at det er blitt litt trangt til gifteringen min. I tillegg så dovner jeg litt bort i arma når jeg feks har holdt i telefonrøret i 15 min. I sted når jeg var på do merket jeg at det begynte å prikke i den ene foten min. Alt dette kan jo være tegn på at jeg begynner å samle vann, men er ikke det litt vel tidlig????? Kroppen min har en tendens til å samle vann uten at jeg er gravid også, men alikavell... Er det noen måte for meg å finne ut om det faktisk er vann i kroppen som er på gang? Takknemlig for svar!
Fornøyd med tøybleier Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det eneste jeg vet er at å drikke mye vann hjelper... håper andre her kan svare deg bedre
Mia Maria Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Sliter med dette problemet selv, og det var grunnlag for stor vektøkning i tidligere svangerskap... Nå fikk jeg anbefalt Nefrosan, vanndrivende, fås kjøpt på helsekost butikker, og kan taes av gravide. Begynte med 3-4 kapsler de to første dagen og etter på har jeg tatt en morgen og en middag/kveldstid... Fungerer veldig greit, i tillegg til at jeg er forsiktig med sterk og kryddret mat. Om du trykker på huden og det blir ett hvit avtrykk etter fingrene dine er dette et fast kjenneteng på ødem.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Prøv å unngå salt mat. Drikke mye vann hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå