polarn & pyrene Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er i dag i uke 29+5. Var hos jordmor for 5 dager siden og hun var ikke fornøyd. Hun mente at noe er på gang allerede. Fikk brev fra sykehuset i dag og jeg skal inn på ekstra kontroll nå på mandag. Skal da ha UL og CTG. Har hatt sterke kynnere de sisste 4 ukene, mer utflod enn vanlig, han har lagt seg med hodet ned klar for utgang og i dag rammlet magen ned helt plusteslig. Det har vært mindre spark enn vanlig i går og i dag. Så i morgen tror jeg at jeg skal ringe jordmor og få prate med henne, er så redd for at det skal skje noe nå alt for tidelig. Måtte bare få ut litt frustrasjon her.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde tatt en tlf til føden nå jeg siden at magen din pluttselig har sunket og du kjenner mindre spark.Der får du iallefall svar og hjelp av kyndige:-) Her kan du få mange rare og uventede svar som kanskje gjør deg enda mer urolig.. Masse lykke til da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå