Gå til innhold

gi FORSLAG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gi forlag på singel middager da damer! blir veeeldig takknemlig, kassadama begynner vel å bli lei av at jeg handler det samma hver gang til middag:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å lage en salat, kjøper en pose med wokblanding (som jeg deler opp til tre dager) og koker en pakke nudler til.. kjempegodt! :)

Salaten har du jo i flere dager:)

Skrevet

jøss, det tenkte jeg ikke på! jeg som storelsker nudler og salat! hva slags nudler bruker du?

Skrevet

Alt som enkelt :-) bortsett fra fjordlands, begynner med fisken

Fiskepinner, fiskekaker, laksefileet, ferske reker og loff (yummy), fiskegrateng osv..

Kyllingfileet, kjøp en hel pakke og del opp sånn at det blir single nedfryste bryst, så har du en fersk hver dag. Den kan du steke hel eller oppdelt sammen med det krydderet du liker best selv. Spise med ris eller ovnstekte poteter :-) og asparges, brokkoli f.eks.

Risgrøt, rømmegrøt, pannekaker, alle de forskjellige supper som finnes spicet opp med ferske grønnsaker :-)

Wok med fisk, kylling, svin eller biff.

Pastasalater, hjemmesnekra burger, pølseretter :-D he he, nå er jeg snart tom her.. En gryterett kan du ha lenge..

Huff, jeg har ikke vært singel på mange år men har en mann som har vært mye borte pga jobben, så da har det vært mange singelmiddager :-)

Skrevet

gleder meg rett og slett til å handle middag jeg nå! tuuuusen takk dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...