Gå til innhold

polarn & pyret+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan jeg spørre hva du gjør i jobben din? Tegner du kjøkken? Jeg tegner kjøkken, og det er første gang jeg ser noen her inne som (muligens) gjør det samme som meg:)

(bare svar hvis du vil altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader du eeeeeeeeeeeer så nysgjerrig!!

;O

Skrevet

Hehehe, dustekjerring!

Skrevet

Dytter litt jeg;)

Skrevet

ja, jeg tegner kjøkken. I fortsatt litt i lærer fasen, begynte med det i september, men har hatt en del fornøyde kunder allerede.

Skrevet

ÅÅÅ:) Har du noen utdannelse eller? Jeg har ingen utdannelse, men har tegnet i halvannet år..

Skrevet

Ikke noe utdannelse innen det nei. Er utdannet dekoratør jeg egentlig.

Skrevet

Åkei:) Har aldri hørt om noen som har utdannelse innen akkurat det, utenom de som går interiør og sånne ting. Er det winner du bruker også eller? (nysgjerrige meg;))

Skrevet

ja, winner er det vi bruker.Kjempe morsomt syntes jeg. Hadde aldrig trodd jeg skulle klare å få jobben egentlig.

Skrevet

Ja, det er veldig morsomt, helt enig;) Hvilken type kjøkken selger dere da? Jeg har sneket meg inn bakveien jeg da (svigers eier butikken) så et er ikke umulig at jeg aldri hadde fått jobb innen kjøkkenbransjen;)

Gratulerer med jobben!:)

Skrevet

Vi er en liten lokal butikk med egen fabrikk.så hoss oss kan man få nesten hva man vill.

Selv da?

Skrevet

Vi har også flere leverandører, feks nettoline (som er danske) til våre egne kjøkken vi produserer på fabrikken;)

Skrevet

Ja:) Og du i Rakkestad?

Skrevet

ÅÅÅ:) Er det mye tegninger om dagen eller? Butikken jeg jobber i er det bare meg, og en til som tegner (pluss svigerfar) oog vi har ganske mye å gjøre nå,masse tegninger..

Skrevet

Nå er det en del å gjøre ja. Har noe kampanjer som går nå. Vi er 3 tegnere, 4 med skjefen.Hvor jeg tar i mot kunder og viser de rundt og tar i mot ønsker og tegner litt (blir mer og mer). De to andre har en del prosjekter med masse leiligheter hver seg.

Skrevet

Vi har hatt noen kampanjer vi også, men det er sjelden der folket slår til liksom. Har jo en konkurrent ret borti gata også vi da, hehe. Aner ikke hvordan han selger i forhold til oss.

Jeg tar også imot kunder, og tegner. Mye rart folk har for seg. Her om dagen kom det en dame med DET store kjøkkenet, lurte på om jeg kunne tegne mens ho satt der og så på, hehe. Njææææ, ikke akkurat;)

Skrevet

Mye rare mennesker ja. Hadde inne et par her om dagen som skulle ha det store kjøkkenet, tok seg ut et vi hadde og ville ha spesifike hvitevarer fra AEG. De tok jo så klart ut det dyreste vi hadde og lurte på hva det ville koste.

Jeg savarte at vi gjør en tegning og prisforslag så får dere se, men de hadde tenkt å legge ca 50 000 kr da.

Det de hadde tatt ut kom på 120 000 til slutt med alt dill dall di skulle ha med. Har liksom ikke peiling på pris.

Hva hater det der du jobber da? (om du vil si det da?)

Skrevet

Sendte deg pm jeg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...