rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Når har dere termin?? Finnes det folk fra Strand kommune også her inne?? Spennende dette:)
Fride08 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal Termin 2 mars, og begynner å bli temmelig klar til å få ut jenta mi! Enn du?
Leirha Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 JEg skal føde i Stavanger, har termin imorgen, ikke det egentlig sier stort om når han kommer.
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Oi så spennende:) Jeg har termin 10 mars. Rett rundt hjørnet her også. Har dere hatt rier og slikt eller?
Torkel75 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jepp. Strand her, har termin 3 Mars...men lite har tyded på at noe er på gang- frem til i dag, men er usikker på om det er omgangsyken som gir meg litt feile signaler her:-( Går med murring i ryggen.masse kynnere og nedpress.. Har vært å fått modningsakupunktur 3 ganger. Skal forresten på fødeloftet...dere?
Fride08 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hadde litt rier/maserier forrige uke, men de tok seg aldri opp. I natt og i heeeele dag har jeg hatt kraftige kynnere og mye murring, er helt sliten i magen! Men det er nok bare modning, har en følelse at hun lar vente på seg.. Dette er et prøverørsbarn og i og med at vi vet på minuttet når hun ble unfanget, så frister det ikke å gå så lenge over termin, når en hører skrekkhistorier om morkakesvikt o.l.
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Ja ungen kommer før en vet ordet av det. Har hørt at den kommer som regel en dag en har mye energi og det ikke virker som at noe skal skje:p jeg har hatt rier 2 ganger nå som har stoppet opp. Livmorhalsen har flatet seg helt ut og har 3 cm åpning..har nok ikke så lenge igjen tenker jeg. murrer og har nedpress og hele pakken jeg også. Kjekt å høre hvor forskjellig alle har det. Spennende å se når ungene våre kommer. Torkel75, fra Tau eller Jørpeland? Gøy at det er folk fra Strand også her inne. Jeg ville på fødeloftet, men det virker som at jeg ikke kan det nå. Har ikke hatt det man kaller et "normalt" svangerskap..men vil likevel ha en mest mulig naturlig fødsel:)
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 Eirin med bøllefrø i magen: tror de setter i gang hvis du ønsker det. De spurte meg sist jeg var der for noen dager siden. Men jeg har jo en god stund igjen, så jeg ville bare la det gå naturlig. Dette var nok siden jeg er såpass moden. Du kan jo høre med sykehuset hvis du synes det tar litt lang tid:)
Fride08 Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har spurt, og det virket som om de var ganske så strenge på det området! Skal sjekke på torsdag om jeg er moden/har åpning. Håper på fremgang hvertfall, begynner å bli trøtt på alle disse kynnerene og murringene som ikke vil ta seg opp. Skal forresten være på føden ikke fødeloftet. Følte meg mer "hjemme" der enn på loftet.
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2008 hvis du har åpning så får kan de nok sette i gang..så får du rier som stopper opp og slikt så tror jeg iallfall de ikke er så vanskelige. Hun jordmora jeg var hos virket veldig grei på dette området iallfall. Hun spurte om jeg ville ha klyster siden det kan sette i gang ting og tang. Men som sagt, det får vente hos meg iallfall. Vet ikke helt hva som må til, men vet de har satt i gang på andre..tror det var siden de hadde åpning og sånt. Vi får iallfall satse på at den ikke blir inne for lenge:)
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 Nå får vi jo ligge på det flotte barselhotellet da:)
Leirha Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal være på fødeloftet hvis alt går etter planen da, det virker sånn til nå. Bare håpe han kommer snart, har hatt masse maserier og god åpning osv...så bare krysser fingrene.
Fride08 Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Åja Det var greit å vite. Vil helst at hun kommer av seg selv, men vil ikke være helt utslitt før det starter heller.
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2008 Ja det er nok rett rundt hjørnet da tenker jeg. Vet en kan gå en stund med åpning også men..dere må gi beskjed når dere har født og hva dere fikk:) Kanskje noen av oss er inne på likt..hvem vet:)
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Jeg og skal føde i Stavanger,har termin 22.mai så det er jo enda en liten stund til da:-)
rosenkvisten Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2008 Tiden går jo så fort atte...plutselig e krabaten ude før man vet ordet av det:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 Åjadå, folk frå Strand her, men foretrekke å var så anonyme så eg kan :-) Har termin lenge itte deg ser eg, så me treffes nok ikkje på føden uansett :-)
trinemor Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 jeg skal føde på sus men på føden og ikke fødeloftet. har termin 15 mars og har startet med modningsakupunktur, så får vi se hva som skjer. venter mitt andre barn:)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Hei hei ja eg skal føde i Stavanger, har termin 26 mars, men håper hun kommer før, slik de andre to har gjort
Torkel75 Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Fra Tau her:) Var hos jordmor i dag, hun konstanterte åpning og modenhet.Så da er det bare riene som lar vente på seg:(
mine små gull Skrevet 27. februar 2008 #21 Skrevet 27. februar 2008 eg ska og føda i stavanger,termin 4 april....
lykkeliten i april Skrevet 27. februar 2008 #22 Skrevet 27. februar 2008 eg ska føde på sus. har termin 23.april, men gutten min blir tatt med keisersnitt ei uga å to før det.. nærme seg
Frk. Molly Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg skal og føde i Stavanger. Har termin 29.mars, med mitt tredje barn. Var på fødeloftet sist, men denne gang klarer jeg ikke å bestemme meg. Begynner å haste, da.... Noen som har argumenter for/ mot fødeloftet/ fødeavdelingen? :-)
BabyBoy87 Skrevet 27. februar 2008 #24 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal føde på sus, og det blir nok føden og ikke fødeloftet. Har termin 24.april:) 8uker igjen!!=)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #25 Skrevet 27. februar 2008 Jeg melder meg inn her jeg også Termin 12 mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå