saInBa Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Noen som har valgt at barnet ikke skal få denne vaksinen? Hva er evt grunnen til det?Har hørt så mye rart om denne vaksinen,så jeg begynner å bli litt skeptisk;) Takker for svar:)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Gå inn på vaksinedebatten og les litt. Vi har valgt vekk alle vaksiner, men klarer ikke å gi deg en kort begrunnelse. Sett deg ordentlig inn i fordeler og ulemper. Jo mer jeg leser, jo sikrere blir jeg på at vi har tatt det riktige valget.
Min Lykke Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Vi var veldig usikker på om jenta vår skulle ha den eller ikke, men fikk den etter mye om og men. En av grunnene var at hun er veldig allergisk mot egg, så vi venta litt. (er ikke så inne på det, men fikk høre at de som er allergisk mot egg kan reagere på den) Det gikk heldigvis bra:)Har også hørt mye rart om den, men de på helsestasjonen mente det lurt å ha tatt den. Skal helst ikke reise til større byer uten å ha tatt den fikk vi høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå