En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Og som har MSN på mobilen? For med dette abbonnementet så skal jo bruk av msn være gratis (?). Så da kan man altså stå pålogget på msn hele døgnet om man vil, uten at det koster noe? Men noen som vet om gratis msn gjelder fra utlandet også? Og er det ikke gratis wap (internettilkobling) den første mnd? Har prøvd å ringe kundeservice, men det var stengt:(
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2008 ingen???
~La luna~ Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jo jeg har, men ikke msn.. men kunderservice til telenor er da døgnåpnet
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 det står 08-20 på siden deres, og det samme sier de på svareren hvis jeg prøver å ringe..:/
lolitalempica Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Eg har nett skitet til NONSTOP, og i prisoversikten står de om MMS, MSN og SMS ( 0 kr): " Gjelder SMS/MMS/MSN til privat bruk sendt fra mobiltelefon i Norge til mottakere med norsk mobilabonnement." Det står også: "For vilkår se djuice.no/priser" Håpe d hjalp litt...
lolitalempica Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Usikker på WAP... Det kunne eg tenkt meg å visst sjøl faktisk...
lolitalempica Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Åsså leste eg litt videre, hehehehe... Der står det: "Fri bruk av MSN, WAP og Mobil Backup på mobilen første måned"
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 Hm...så det er gratis å være på msn i norge og skrive med en som er i utlandet, men som har nonstop? Hva med den som er i utlandet da, koster det noe for han å være på msn og skrive med meg som er i norge? (begge har nonstop)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Hvis det er gratis for deg å være på msn fra mobilen - gjør det liten forskjell om personen du snakker med over msn er på fra utlandet eller ei - da dere nakker via. nettet. Når man er i utlandet, koster det flust å bruke mobilen. Jeg fikk erfare det. Jeg bruker ikke mobilen spesielt mye, men ringte en god del fra utlandet + at jeg mottok en god del meldinger. Fikk mobilregning på over 12,000.
~La luna~ Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Så merkelig.. og da ringte du 09000 ?? koster ingenting å motta meldinger fra andre når du selv er i utlandet forresten.
~La luna~ Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 ja, står det er oppe til 20.. var døgnåpent før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå