Gå til innhold

Kler barna/babyene deres av seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Datteren min har fått en ny favoritthobby.. Ta av seg buksa og genseren(så genseren bare henger rundt halsen).. Uansett hva vi kler på henne skal hun ha de av seg, hehe ;-)

Idag var vi hos psykologen min og det var ganske kaldt der, men allikevel skulle hun ha av seg buksa.. Så hun dro den av seg.

Dette er noe hun gjør veldig ofte og alt jeg lurer på er om det er vanlig ? ;-)

Pappaen tuller med at hun tydeligvis har tenkt til å bli stripper, hoho

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok en periode - som alt annet med små barn.

Mine har ikke gjort akkurat det så mye, men andre snåle ting.

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Det ganske morsomt, for nå har hun på seg pysj og isted ble hun rasende da hun ikke fikk den av seg. Hehehe :-D

Skrevet

Ja, det vil jeg tro...

Min yngste tar opp tapen på bleiene under pysjen :-S

Skrevet

Det er helt normalt. Datteren min gjorde det da var hun circa 2 år. Sønnen min gjorde ikke det.

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Haha, hvordan får han til det? Vi har sånn hel pysj da. Så hun blir jo rimelig frustrert og rabler totalt i sinne, tårer og hele pakka he he !

Ser for meg at det kan bli veldig fint om den bleia er full av noe og den er åpnet ;-) Hehe huff :-D

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Vi er 9mnd forresten ;-) Hadde hun vært like flink til å kle på seg he hee ;o)

Skrevet

Han stresser mye til han får tak i de små dingsene på tapen (bruker ikke up&go når de sover) og så river han...

Veldig morsomt, ja. He he...

Skrevet

Ho ho, ikkje like morsomt når ungen er 14 år og på fest. Mannen din kan le foreløpig. ;-)

Hadde eg berre klart å kle på mallo, så hadde det vert greit. Eg er jo mor til ein ål for tida. Greit med bikkja, for han kan eg berre låse mellom knea, men ungen liker ikkje det.

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Hahha så rare de er :-))))

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Hahaha ja det har jeg nevnt for han men han sier bare at hans datter ikke skal ut av huset før hun er førti.. Haha

Jeg gidder ikke ta på henne mer enn body om vi skal være inne om dagen. Body eller kjole. Det er rett og slett en kamp å kle på henne. Er svett etter åha kledd på henne alt som skal til før vi skal ut.

Skrevet

Førti er fin alder. Da kan dei få gå ut sammen dei to. Eg skal sjølvsagt snike meg etter å sjekke at alt går rolig for seg. Skal bruke spionteknikkene som KGB har lært meg. ;)

Eg trener på spiralpåkledningsgrepet. Rett og slett svinge bodyen samtidig og samme veg som ungen/ålen vrir seg. Skjønner?

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Flink ja ! Hun er alltid flink :) Tilogmed når hun tisser ned hele badet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...