Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har lyst til at brudepikene og forloveren min skal matche fargene i kjolen min... Er det teit å skreddersy de kjolene også? Blir det unødvendig dyrt? Hva gjør dere? Vil også at brudesvennene skal ha likt antrekk som brudgomen... Ene brudesvennen er sønnen vår...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2008 Dytte litt...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 jeg tenkte på og få sydd kjole til datteren min som skal være brudepike.. har litt lyst til og få den lik min..=) torunn tar 1050 kr for det.. mannen min skal ha vanlig sort dress med grå vest og grått halstørkle til.. har lyst at brudesvennene også skal ha det,men vet ikke hvor jeg får tak i det.. ikke har de noe utleie her heller..så vi får se hva det blir til..
You can call me Dårris Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hvis dere har bilder og ideer, så kan de sikkert hjelpe dere på JKDress;) Der er det i allefall billig!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Nei det tar jeg absolutt ikke sjansen på.Vil gjerne ha garanti for pengene mine,å det får jeg ikke ved å bestille fra jk.Betaler heller ekstra for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå