fiona71*2pp Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 I dag har jeg EL. Jeg er på dag 12, og har testen meg med EL test. Der kom det opp to streker. Hva nå da? Skal jeg teste meg hver dag i syv dager eller? He he..bare lurer siden det var 7 tester for hver periode der liksom ) Å bør jeg ha sex nå, dag, selv om vi hadde i går? Bør vel helst det siden vi prøver å bli gravide.. Men bør vi har hverdag nå da i 7 dager? Har man EL så lenge? Har sikkert fått svar på disse tinga før, men når jeg står midt oppi det nå, og vet jeg har EL så ble all info bare blåst ut av hue på meg )
sirkeline77 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Slik jeg forstår det har du testet positivt på EL og da vil selve eggløsningen skje fra 24- 48 timer. Mange råder en til å ha sex annenhver dag. Men hver dag i el-perioden er jo ikke dumt:) Det kan også være en fordel å ha sex i forkant av eggløsn, da sædcellene kan leve opptil 72 timer. Mens kvinnens egg har kortere levetid!
fiona71*2pp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Ok, takk... så egentlig er det da best å ha sex i morgen igjen... Ha ha, gi meg den fullkomne oppskriften her takk ) Var ikke helt gira i kveld... men føler litt at jeg kaster vekk en "god" kveld.. Samtidig som at jeg ikke vil at dette skal bli ett pliktløp liksom. Vanskelig greier altså...
sirkeline77 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Du er jo tidlig i prøvefasen, så ikke stress!!! Av erfaring så vet jeg at det ikke er spes lurt..... Pass på at dere er kjærester og koser dere, og at sexen ikke blir plikt! Masse lykke til i alle fall:)
fiona71*2pp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Nja tidlig og tidlig... Det er bare min 2.pp nå her inne... Har ikke orka å telle med de andre før vi kom inn hit.. Vi venta i masse masse år på første, og etter å ha fått bekreftet at det ikke kom til å skje, skjedde det etter en lap... Så troen er liten til at det skal skje igjen da.. Å jeg er jo begynt å "bli voksen" nå...så ... Men men, det som skjer det skjer... Ser jo at du har endel flere pp enn meg.. Håper det smeller til snart for deg/dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå