Meg og lillespiren <3 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har litt vanskelig for å skille på kynnere og bevegelse av og til jeg? Mange ganger kjennes det ut som om han beveger seg, altså at han spenner seg med hele kroppen, men jeg tror det egentlig er kynnere. Noen som skjønner hva jeg mener? Kanskje det bare er bevegelse og ikke kynnere, eller kanskje det er kynnere og ikke bevegelse? Takker for innspill !
musemor... Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja jeg er helt enig. Satt akkurat og tenkte at jeg har hatt litt kynnere idag, men så så jeg plutselig at magen var helt skeiv. Hun har helt tydelig byttet side og ligger med ryggen ut på min venstre side så det buler ut. Så jeg tror at det jeg har kjent ikke var kynnere allikevel, men at hun har flyttet på seg rett og slett.
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hehe..Samme som meg det...=o) har litt vanskelig å finne ut av kynnerne og bevegelsene... Men begynner først nå å kjenne forskjellen...hehehe...Men det er jo takket være CTG da...Så vet liiiiitt mer=oD...
Lille Trille* Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 CTG? Kan du forklare, jeg er helt blank? Jeg trodde forresten det bare var jeg som ikke var helt sikker på hva som er bevegelse, og hva som er kynnere....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hm, slik som jeg har opplevd kynnere er det umulig å ta feil av bevegelse og kynnere...kanskje jeg har kraftigere kynnere enn dere da? Når jeg er oppe og går og har kynnere får jeg en slik vaggete gange, blir tungt å bevege seg normalt.. får ikke samme "effekten" av bevegelse fra baby..
musemor... Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Ja jeg er ganske sikker på at jeg kan kjenne kynnere hvis jeg for eksempel går litt for fort, magen blir helt stein-hard, knyter seg litt på en måte, må stoppe litt for at det skal gå over, men synes det kjennes helt likt ut når babyen forflytter seg i magen og presser litt utover liksom. Synes det kjennes veldig likt ut, er ofte usikker på hva det egentlig er!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hvis man har ordentlige kynnerer så er det ikke tvil om at det er det det er! Går ikke ann å blande det med følelsen av babyn.......det er hvertfall min mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå