Gå til innhold

Kattene mine har mark!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, ihvertfall den ene katten min.... Men det er en stund siden sist de fikk en kur.

Hvilken kur er best? Og hva er lettest å få i dem?

Har prøvd både pasta og tabletter nå i kveld, uten særlig vellykket resultat, så de må få ny kur veldig snart igjen...

Noen gode forslag til hvordan jeg kan få i dem det de trenger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den kuren som du drypper mellom "skulderbladene" på kattene. Bare lag midtskill, så drypper du det direkte på huden dems. Enkelt! Ring veterinæren din, h*n har den typen! =)

Skrevet

oj. Det har jeg ikke hørt om før.

Er det noe som en må få respet av vetrinær for det da eller?

Skrevet

Smitter det mellom katter forresten???

Bør jeg fortelle det til naboen liksom....? Vår katt og dems katt "henger" mye sammen se... :)

Skrevet

er det ikke loppekur det du drypper i pelsen? det beste er piller eller pasta da dør marken og komer ut via avføringen.. æsj.. det er så ekkelt! det er veldig smittsomt da, så må nok si ifra til naben ja.

Skrevet

Mine har ikke hatt mark men de får penacur pasta 2x i året.. bruker vel det over 3 dager mener jeg å huske.. Kjøpt hos dyrelegen.

Skrevet

Vi oppdaget det i går kveld da katta spydde.... Noe hvitt langt noe som beveget seg i oppkastet. Da snakker vi ÆSJ!

Skrevet

Jeg stikker pillene inn i mellom mat kattene er helt ville etter... fisk, reker o.l. Da har de slukt pillene før de har skjønt det selv;=)

Skrevet

spurte nettopp dyrlegen om dette: gje mark-kur 4 gangar i året til utegåande kattar.

kjøp boksefor, knus tabletten og bland det inn:)

Skrevet

Kjøpte drontal (er det ikke det den pilla heter da?) , delte den i to og ga sammen med tunfisk... ALL tunfisken forsvant, men den pilla lå igjen... grrr...

Da skal jeg kanskje knuse den i ennå mindre biter neste gang da...

Skrevet

Hehe, nei, det var IKKE loppekur vi gav =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...