mei&mi + marcus :) Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Et hamster kan jeg skjønne er søtt, men marsvin??? hmmmm...
pitsj Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja, det er de. Men jeg foretrekker dyr som er litt større. En hamster er ALT for liten, og slett ikke søt (imo)
ano`num *17.03.10* Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synest det. Så gjør de så mye søtt. Meen, så er det jo opp til øya som ser også da Vi har 5. De har hvertfall sterke og klare personligheter.
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 jaaa supersøte =)=) vil ha en sånn =)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! De er knallsøte! :-D
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Har litt mer "personlighet" enn et hamster. Kosete, og greie små dyr.
wirre;o) Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Marsvin er egentlig søte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går det ann å tenke på ett marsvin som noe annet enn søtt?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Nei, synes ikke marsvin er søte. Vet ikke hvorfor, men har aldri likt dem. Men rotter, hamstere, mus, og kaniner liker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå