hjelpesmega Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Prøver å finne adr til Folkeregisteret der jeg bor. Når jeg søker opp så får jeg "Skatt Øst" og en adr til stedet der jeg bor. Kan det stemme? Er det det som er navnet nå? Har visst gått glipp av noe... Skal sende inn erklæring fra brudefolkene og forlovererklæring, så det er viktig at det kommer riktig ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Prøv liknigskontoret.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Her jeg bor er ligningskontor og folkeregister på samme adresse-
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Det skulle stå likningskontoret men det forstod du kanskje ))
hjelpesmega Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Søkte på Likningskontor, og da kom "Skatt Øst" opp. Hmmm ja ja. Takk for hjelp
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 ligningskontoret, skattefogden og fylkesskattekontoret ble nedlagt 01.01.08; ny omorgansiert til ny felles etat ; Skatteetaten, delt inn i regioner, eks Skatt Øst, Skatt Vest mv.. adressen til folkeregisteret er da til en skatteregion du tilhører !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå