Gå til innhold

plagsomme kynnere ja!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og får de plagsomme kynnerne ganske så ofte her nå ja. Utrolig irriterende...

Flere som er plaget? hva kan man gjøre med dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også plaget. Å holde seg i ro er vel det eneste som hjelper over tid. Umiddelbart hjelper det å ligge på siden, ikke ta på magen når man har kynnere.

Om det er vanlige kynnere er det egentlig bare positivt mener noen. Man får visstnok enklere fødsel fordi livmoren trener seg opp. Men pass på at de ikke blir for ofte og regelmessige. Du kan bli sykemeldt om du får mange om dagen tror jeg.

Skrevet

positivt ja.. hmmm. plagsomt er det i alle fall. Sitter jo bare her i sofaen og slapper av nå.

Burde vel gjøre noe fornuftig her i huset, men ganske deilig og bare sitte her og slappe av.

Skrevet

hehe ja jeg har sittet i sofaen i tre uker og var ganske lei (100% sykemeldt pga kynnere, bekken og kronisk hodepine). prøvd å jobbe litt igjen denne uken, men kynnerene kom VELDIG fort tilbake. Hadde mellom 3-5 om dagen i forrige uke når jeg var sykemeldt. Etter 2 halve dager på jobben har jeg snittet på 1 kynner i timen i dag! Veldig irriterende...

Skrevet

Kan noen beskrive disse kynnerne. Hvordan kjennes det ut og hvor kjenner dere det?

Skrevet

hvorfor skal man ikke ta på magen ved kynnere???

Skrevet

du kan ta på magen, men noen mener de går fortere over om du ikke tar på den.

En kynner kjennes for meg ut som et bånd som strammer seg over nederste del av magen, magen blir veldig hard, litt tromme kanskje? Det kan være veldig ubehagelig, men ikke direkte vondt. Til å begynne med trodde jeg det var bebisen som snudde seg. Jeg fikk dem i uke 19 pga mye stress på jobb. De kommer ofte på kvelden når man roer seg etter en dag man har vært mye aktiv, eller så kommer de under aktivitet.

Kynnere skal ikke bli regelmessige, og varer som regel i ca 30 sekunder tror jeg. Om de blir veldig ofte (som hver halvtime eller noe tror jeg) og regelmessige over en lenger periode, burde man kontakte lege.

Skrevet

Grunnen til at jeg lurer på dette er for at jeg har vondt nederst til venstre i magen. Kjennes nesten ut som om noe knyter seg for så å slippe taket. Er ikke vondt hele tiden altså. Bare i det det liksom knyter til. Vanskelig å forklare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...