Gå til innhold

Skjedeåpningen...HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herregud.... Jeg turte nå endelig etter 6 måneder å se på meg selv nedentil med et håndspeil. Det burde jeg ikke ha gjort! Det hele var jo helt åpent! Hjelp meg! Jeg som endelig har begynt å få litt selvtillitt i sengen igjen og tenker at det ikke er så ille allikevel etter fødselen. Men nå føler jeg meg veldig lite kvinnelig igjen. Det var helt åpnet, kunne se rett inn i skjeden. Ja ja, det var dumt gjort av meg. Skulle ønske jeg hadde søkt om keisersnitt i stedet. Nå er underlivet ødelagt for alltid. Måtte bare dele dette med noen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det kjennes ok ut så gjør det vel ikke så mye om det ser litt åpnere ut?

Om du mener du er unormal får du legen til å ta en titt.

Skrevet

tror det er ganske vanlig en stund etter fødsel, det går seg nok til. Bare knip og knip:)

Skrevet

KNIIIIIIIIIIIIP!!!

Det kan nok se værre ut enn det er om du satt på huk... Da vil du jo "åpne" deg litt mer... Merker mannen noen forskjell, da?

KNIIIIIIIIIIIIP!!!

Skrevet

Det er helt vanlig! Åpen jeg også, i tillegg til livmorfremfall, men gynekologen sier det vil gå seg til etterhvert. Gjør knipeøvelser!

Skrevet

Nei, mannen er fornøyd. Men det er min egen aksept av min nye kropp etter fødselen. Jeg sliter litt med det.... Kniper som bare det forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...