Gå til innhold

Kynnere... Modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MASSE kynnere når jeg er lit stresset eller sliten. Nå kjennes de som svake rier fordi jeg får lit vondt og blir sånn slapp og rar i beina som når man har mensen. Er det en myte at kynnere kan modne livmorhalsen?

Blir så stresset av dette.

Noen ganger våkner jeg om natten og har sånne vondter samtidig som kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe om dette? Jeg sitter her og lurer på om det er på tide å ta tiden på kynnerne... De virker regelmessige, jo.

Skrevet

Hvor langt på vei er du?

Gjest stockholms tjej
Skrevet

har du tatt tiden? tror jeg hadde ringt til kvinneklinikken viss jeg var deg....

Skrevet

Kynnere skal vel egentlig ikke gjøre vondt. Da burde du ta det opp med den du går til kontroll hos eller ringe til fødeavd. Greit å sjekke det opp så du ikke risikerer å føde for tidlig. Forresten bør du gjøre det du kan for å unngå stress og å bli veldig sliten. Ofte kan det være nok til å få kynnerene til å slutte å plage deg. Tenk på om du burde be legen om sykemelding feks. eller be familien deres om mer hjelp om du har barn fra før.

Skrevet

Jeg har hatt mye av de plagene.. Vært på sykehuset 3 ganger med svake rier, men de gikk heldigvis over, så slapp modningssprøyter. Om du ringer de, tar de det veldig alvorlig og gir råd.

Livmorhalsen min ble ikke påvirket av kynnere, men av riene, så den er litt for kort..

Skrevet

Det var sånn for noen dager siden også, nemlig. Men det er ca fem min imellom. Ikke helt regelmessig og slett ikke overhodet så vondt som en fødsel, altså. Skal på svangerskapskontroll i morgen, nemlig.

Blir bare så engstlig når jeg sitter alene her med en sovende liten gutt i naborommet.

Skrevet

Trenger neppe å be om sykemelding i morgen. Har fått gå på jobb i redusert stilling på nåde de siste to mnd. Bare fordi jeg har lovet at jeg kan styre stresset selv. Men det klarer jeg visst ikke lenger.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

håper de løser sig for deg....jeg hadde i vert fall ringt in og spurt va legen syns du ska gjøre....for de låter ju ikke helt bra.

jeg har selv født for tidligt og då er de viktigt å få hjelp så fort som muligt,viss de er de som skjer med deg.

Skrevet

Mine kynnere har gjort vondt hele tiden, men blitt verre til tider og da har jeg blitt sendt til sykehuset..

En god test er å reise seg opp og gå når disse kommer.. Vanligvis vil kynnere gi seg når man beveger seg og rier vil fortsette selv om man er i bevegelse.. Var dette tipset JM på sykehuset ga meg i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...