Puumi Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Heisann jenter ! Jeg å sambo skal på en velfortjent ukestur til tenerife før påsken, noen her inne som har vært i playa de las americas på tenerife ?? Har reist en del fra før , men aldri til kanariøyene. Ellers : Noen tips om hva jeg burde holde meg unna med tanke på mat, hva som er totalt ufarlig osv ?? Er ikke like ille med tanke på bakterier nå som det ligger på 23 grader i forhold til midt i juli har jeg forstått.... på forhånd takk for svar og tips
It's all about me Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Du må bare ha de samme forholdsreglene som i Norge. Kjøkk skal være gjennomstekt, fukt og grønt godt vasket hvis det ikke er varmebehanlet. Og dropp gjerne isen i drikka.Ellers er det bare å nyte turen.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg var der når jeg var litt lengre på vei enn deg:) (var der i jan, er nå i uke 27) Anbefalingene er der som ellers, ingenting upasteurisert, ikke spekemat etc og vær forsiktig med salat, da det ikke er sikkert den er vasket godt nok. Ellers så er det bare å nyte turen. Anbefaler den italienske Alhigeri som ligger ved strandpromenaden, liker du spareribs er Tony Rosas veldig bra. God tur!
Puumi Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 flott,flott, Hvilket hotell bodde du på , var det mange grader der i jan??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå