Gå til innhold

Hjelper meg mine venner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ser noe ang fødselen,fikk beskjed i dag at kanskje de måtte sette i gang meg i uke 34,har litt protein i urinen.Skal inn til ny sjekke på torsdag.termin 4 mai

født 28.04.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp..er litt bekymret her.

Skrevet

det først som kom opp for meg var 36, så mulig du kan vente til 36??!! det ville vertfall vert bra da. håper de kan vente så lenge som mulig!

men får en god følelse på det lille barnet ditt, så fint går det uansett:)

lykke til

klem

Skrevet

Ja er litt spendt hvordan dette utvikler seg.Ser du noe kjønn madam mim med tulla?

Skrevet

dytter denne opp her jeg.

Skrevet

kommer fort ned...så opp igjen.

Skrevet

opp

Skrevet

hei :)

jeg ser at alt går bra med den lille og med deg.. ser ut som babien er litt liten, og må ligge en liten stund i kuvøse. men alt er bra. jeg får opp at den er litt kald det er d eneste:)

prøv å ikke bekymre deg :)

god klem, og lykke til:)

Skrevet

det var bra-Vært til legen nå og proteinet har gått ned til kun 1+ så nå kan jeg slappe helt av.Skal til ny kontorol om 14 dager viss alt går bra.Er bare spendt om kjønnet stemmer etter ul,legen mener det er jente og ul sier gutt.

Skrevet

opp opp

Skrevet

haha ja jeg har trodd jente hele tiden... men det er vell gutt siden d er vist på ul.. jeg er veldig glad for at alt ordnet seg:)

klem:)

Skrevet

Er litt usikker selv her.Vet jo at man kan ta feil ang ul og men er vest mest normalt og at man tar feil den andre veien.Noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...