Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Kan det være farlig ha sex med typen når han har stor penis og jeg er gravid? Kan det presse på på noen farlige måter?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 min mann har en stor p... og jeg er gravid i 6 mnd, det kan ikke skade barnet så lenge dere har "normal" sex. hvis jeg får vondt prøver vi en annen stilling og av og til bruker han bare halve hvis jeg har vondt, men det skader ikke babyen den er godt beskyttet.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Tror ikke du skal bekymre deg. Min har også stor penis men vi har sex som normalt likevel. Og i forrige svangerskap hadde vi det helt frem til fødselen. Men man bør prøve seg litt frem med stillinger ift støtsmerter, synes det er verre nå i graviditeteten enn ellers, mer ømt. På siden bakfra er bra:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Min mann har stor p...vi hadde sex til uke 39,men vi var veldig forstikig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå