flypapir Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde utskrapning på torsdag som var. Lille spira hadde da vært død i nesten to uker. Jeg har ikke blødd noe særlig etter utskrapninga, kun noe brune greier. Men nå har jeg begynt å blø, og det er akkurat som en vanlig mens i mengde og utseende (foreløpig hvertfall). Kan det være mens alt nå?? Er ikke det litt rart i så fall...? Eller er det mest sannsynlig bare rester etter utskrapningen? Er friskt blod... Slenger på en liten ting til... Hvor lenge etter utskrapningen måtte dere vente med sex? Her har vi fått beskjed om å vente 3-4 uker..... Ganske lenge! Hvor lenge bør man evt vente før man blir gravid igjen? Jeg må finne meg ny jobb før vi prøver igjen egentlig, men er greit å vite uansett... Takk for svar!!
har4barn Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har hatt to utskrapninger. Begge gangene så blødde jeg først lite, så kom det noen dager hvor det blødde mer, før det igjen gikk tilbake. Hadde deretter noen dager av og på med brun utflod. ble helt ferdig etter to uker, og da kjørte vi på. Fikk mens tilbake etter 4 uker første gang, og 5 uker andre gang. Tror ikke det er vanlig å få mensen tilbake før det er gått i hvert fall 3 uker. Noen går i 7-8 uker også før den kommer tilbake. Trist at du mistet, men jeg krysser fingrene for at kroppen er raskt i gjenge igjen, og at en ny spire raskt finner veien tilbake til deg igjen. Lykke til!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei Marte! Jeg hadde som du, brunt utflod, og ikke noe ferskt blod. Det varte i ca ei uke, og begynte å ha sex igjen etter akkurat ei uke etter utskrapning. Jeg venter fremdeles på mensen, og har trodd den har kommet i 5 dager nå, men bare falsk alarm(Er snart 2 1/2 uke siden utskrapning). Hvis det er friskt blod, kan det tyde på en mens, men vet ikke for sikkert. De rådet meg å vente til blodet/brun utfloden hadde gitt seg, med å prøve igjen Lykke til med jobb letingen og prøvingen!
flypapir Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Aha, takk for svar! Da er det nok neppe mens jeg har, og det ante meg i grunn. Får se an når vi blir "orentlige" prøvere igjen. Sliter litt med jobbdilemma... Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal fortsette i en jobb jeg ikke trives veldig godt i eller om jeg skal bytte jobb nå før vi kjører på. Mange hensyn som må tas!
flypapir Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei suzy! Jeg skylder deg en melding jeg.... Dårlig samvittighet nå, men må skylde på at jeg har vært på ferie midt oppe i dette styret.... Hvordan går det med deg?? Er dere i gang med prøvingen igjen? Håper virkelig at det klaffer for dere raskt, og at lille spira klamrer seg fast denne gangen...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hehe.. du må ikke ha det, jeg var og sen med å svare, så vi er nok like gode/dårlige der..heh. Jepp vi prøver som aldri før. Tror jeg holder på å bli sprø.. tror jeg kjenner en hel haug med symtoner. Klør på magen, inni hendene, under føttene! Springer på do,tror at jeg har blødd igjennom, men ikke blod å se, har mens murringer hele tiden og innbiller meg at jeg kjenner puppene stikker og blir varme av og til. Hehe litt desperat..jah! Har så lyst å teste meg, men vet jo at det er hcg fra forgje gang som slår ut! Kanskje bare ta en test for det om, er jo litt gøy å.. Har tenkt at jeg kanskje skulle gå til legen og ta en hcg , og vente en uke og ta en ny sånn at jeg vet sånn ca når jeg kan teste negativt..
flypapir Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Oj jøss, så utrolig spennende!! Moro å være igang igjen! Høres lurt ut å dra til legen og sjekke om du har stigning, da slipper du hvertfall å bli lurt av falske positive tester... Jeg gleder meg så massr til vi er der dere er nå, selv om jeg gruer meg til å bri gravid igjen. Synes de tre første mnd er helt pyton!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå