*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg sikkert kommer til å få mensen i natt... ikm fredag.TYPISK! jeg har så vondt nederst i magen at tårene bare triller.... jeg bruker aldri å ha så vondt. Kanskje bare litt stikking men ikke mer enn det. Dette er mildt sagt j**** vondt. Dere som bruker å ha menssmerter hva gjør dere som hjelper?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Si ikke for sikkert at du får mensen i natt. Da jeg først ble gravid, hadde jeg også sterkere menssmerter enn normalt. Og her sitter jeg med voksende mage og er over 23 fullgåtte uker =) Men.. Det som kan hjelpe er varme omslag, paracet (det kan du også ta selv om du eventuelt er gravid) og rikelig med drikke =) Plei deg selv med noe godt! En god, varm dusj.. En kopp kakao/te.. Litt sjokolade? Hvis du ikke får mensen i natt så ta deg en tur på apoteket i morra og kjøp deg en graviditetstest =) Skal tenke på deg jeg =)
vimsan Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hadde mye menssmerter i tenårene.. Pleide å fylle 1 1/2 litersflasker med varmt vann og sove med det.. Varme lindrer alltid smerter, og jeg måtte ty til kjerringråd da jeg ikke kunne ta smertestillende..
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 jeg håper at jeg har det som deg at jeg faktisk er gravid... jeg takker for svar:) jeg lover å gi beskjed om hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå