Gå til innhold

Så sykt vondt nederst i magen....

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg sikkert kommer til å få mensen i natt... ikm fredag.TYPISK! jeg har så vondt nederst i magen at tårene bare triller.... jeg bruker aldri å ha så vondt. Kanskje bare litt stikking men ikke mer enn det. Dette er mildt sagt j**** vondt.

Dere som bruker å ha menssmerter hva gjør dere som hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ikke for sikkert at du får mensen i natt. Da jeg først ble gravid, hadde jeg også sterkere menssmerter enn normalt. Og her sitter jeg med voksende mage og er over 23 fullgåtte uker =)

Men.. Det som kan hjelpe er varme omslag, paracet (det kan du også ta selv om du eventuelt er gravid) og rikelig med drikke =) Plei deg selv med noe godt! En god, varm dusj.. En kopp kakao/te.. Litt sjokolade?

Hvis du ikke får mensen i natt så ta deg en tur på apoteket i morra og kjøp deg en graviditetstest =) Skal tenke på deg jeg =)

Skrevet

Hadde mye menssmerter i tenårene.. Pleide å fylle 1 1/2 litersflasker med varmt vann og sove med det.. Varme lindrer alltid smerter, og jeg måtte ty til kjerringråd da jeg ikke kunne ta smertestillende..

Skrevet

jeg håper at jeg har det som deg at jeg faktisk er gravid... jeg takker for svar:) jeg lover å gi beskjed om hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...