Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 blir helt ør av parfymejungelen, og man mister jo fort luktesansen, så trenger tips=) liker: DKNY red delicious ralph lauren ralph laura j'eau d'issey flower by kenzo clinique happy må IKKE være tunge, klassiske damete parfymer. liker halvtunge sommerlige som lukter blomster og ikke alkohol=P
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 DKNY be delicious (rund flaske gul/brun gjennomsiktig) Lancome Miracle (veldig go) laura biagotti..kjempe god jean paul (den klassiske, kan være veldig tung på noen men lett på andre)
ScaryMama Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 J- Lo Glow er i samme stil som de du nevner.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg liker veldig godt Ralph Lauren, Ralph. En annen parfyme i samme gata er Britney Spears sin, husker ikke helt hva den heter, men det er den som er knallrosa og knallgrønn. Akkurat fri for den, så tror jaggu jeg må kjøpe meg en ny slik :-)
Pampers123 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Miracle - Summer Escada parfymene er også gode. Er vell et par forskjellige tror jeg.
Nyseryllikberta Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Jeg liker de duftene du nevner der, og har noen av de. Min favoritt nå for tiden er Covet av Sarah Jessica Parker.
Hyacinth Bucket Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Pure poison - Christian Dior Donna - Sergio Tacchini Cool Water - Davidoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå