Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvordan har det seg at firma/andre, kan ringe deg uten at de er REGISTRERT noen steder?????Da mener jeg ikke privat personer!!! Er så utrolig IRRITERENDE når man ikke vet hvem som ringer.....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje jeg er litt blond nå, men..... Hva mener du med at de ikke er registrert noen steder?
mamman t o.a Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 sikter du til disse berømte 21,26 å 28 nrsom ringer døgnet rundt??? når du søker dem opp er det ingen nr.som er slik som er registrert.... er en grunn til at når det er skjult nr.eller ukjent nr.tar jeg aldri tlf.. selgere gidder jeg ikke bruke tiden min på
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det stemmer,dette var et 23 nr.Er drittlei av den ringingen deres.Og det merkelige at de har tilogmed ringt meg på mobilen og det nr. er jo ikke registrert på meg eller noen andre.Da jeg tok tlf var det en telefonsvarer som snakket.Trykk på 1 om du er du!! Noen som har vært ute for det før? Telenor var det ikke,vi er gooe venner ;-) Jeg skjønner bare ikke at det er lov jeg,om de absolutt vil deg noe og mener selv at de er seriøse.Burde de ikke registrere seg da?????????
vimsan Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Har reservert meg i Br reg, jeg, så får sjelden denne type tlf.. Får jeg det sier jeg at jeg har reservert meg, og da beklager de veldig og da sier jeg at det BØR de gjøre og legger på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå