Gå til innhold

Happy birthday to me:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg runda 28 år... Går bare en vei nå.

Har ikke vært noe feiring heller i dag. Eldste jenta fikk spy-sjuka i går så i dag har det vært inne dag og fullt forståelig at ingen kom innom;-)

Men jeg og minste jentas feirte for fullt i helga, da hadde vi 3 selskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Skrevet

grattis med dan a gamla =D

 

 

neida ;) hahaha =)

Skrevet

Gratulerer med dagen! =D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!

 

klem

Skrevet

Thanx!

Jepp! Gamla, thats me;-)

Skrevet

haha jeg tulla bare med deg =)

klart du ikke er gammel :D

 

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen ND!! =)

Skrevet

Følte meg ganske gammel for 2 helger siden da jeg var på byen (18 årsgrense) da kom en gutt inn som jeg har passet på! Og ja, han er 18 år!!

Men, men jeg bærer aldreren flott:-) Hihihihi;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...