NoDoubt Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 I dag har jeg runda 28 år... Går bare en vei nå. Har ikke vært noe feiring heller i dag. Eldste jenta fikk spy-sjuka i går så i dag har det vært inne dag og fullt forståelig at ingen kom innom;-) Men jeg og minste jentas feirte for fullt i helga, da hadde vi 3 selskap!
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 grattis med dan a gamla =D neida hahaha =)
NoDoubt Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Thanx! Jepp! Gamla, thats me;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 haha jeg tulla bare med deg =) klart du ikke er gammel
NoDoubt Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Følte meg ganske gammel for 2 helger siden da jeg var på byen (18 årsgrense) da kom en gutt inn som jeg har passet på! Og ja, han er 18 år!! Men, men jeg bærer aldreren flott:-) Hihihihi;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå