#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Har i dag vært til konrtoll til legen,hadde da 2+ i protein.Skal på ny sjekk på torsdagen og har jeg da fortsatt protein i urinen skal jeg inn på sykehuset på sjekk.Noen som vet hva de gjør der? Legen snakket om kanskje at de måtte sette fødselen i gang i uke 34.Er i dag 30+4uker Jeg har svakt hodepine når jeg våkner om morgenen og utover dagene.Men er ikke hoven eller høytblodtrykk.Men har derimot lavt blodtrykk noen ganger.Har besvimt en del og masse massirier. Ble litt skremt skal jeg love dere.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 de legger deg kansje inn da når du skal på sjekk visst d ikke er noen forandringer sånn at de kan følge med på babyen å din form hele tiden..jeg hadde svak svangerskaps forgiftning med ho første å da måtte jg ligge på sykehuset noen dager men fikk komme hjem da men måtte love å bare slappe av å ikke gjør noe..hadde litt høyt blodtrykk og hodepine..men ho ble ikke født før 37+4..ønsker deg lykke til=)
*tybber* Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Kan jeg spørre hvor lavt blodtrykk du har? Får håpe alt ordner seg da, og du slipper igangsetting! ) Lykke til!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 i dag når legen målet så var det normalt,men er nede i 96/62.Men mitt kan bare synke pluselig viss jeg går og blir stående i ro fikk jeg beskjed om.Tok en del blodprøver i dag som jeg får svar på,på torsdagen.Håper at det går bra og,har en plan om å gå i et bryllup i uke 35..hehe.
*tybber* Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Okei, ja det var jo ganske lavt da! Håper blodprøvene gir deg de svarene du vil ha da, og at du får gått i bryllupp! *hihi* )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 får håpe det har og..har ikke tid til og få ungen ut nå..hehe.Men men håper det går bra.
Mammaen til Turid Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 søstera mi kom til verden i uke 34, og alt var bra med henne.. slapp både kuvøse og lys, men måtte ligge på sykehuset til hun passerte 2500 gram.. hun veide vel ca. 2300 når hun kom til verden.. stemora mi hadde svangerskapsforgiftning med alle mine 3 søsken, verre og verre for hver gang.. siste gang var det fare for liv, dermed ble fødselen satt igang i uke 34.. kan jo si at nå er hun en meget oppegående, rappkjefta og den smarteste 6-åringen jeg veit om.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå