OhBaby! Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 jeg bare lurer, mener å ha hørt at man ikke kan det.. om fargen renner litt vekk på en måte?? hehe..hørtes jo teit sagt ut da,meen dere skjønner hva jeg mener! :)
Mini nr 2 i mars Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har også hørt det, men det er bare tull =) Du kan fint dusje, fargen sitter jo ikke utenpå huden!
OhBaby! Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 ja,hehe,man hører mye rart!! hehe,da satser jeg på at det ikke "renner" av nå!! ha en fin fin kveld!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det er det samme hvis du soler deg, da må du ikke bade og i allefall ikke bruke såpe de første to døgnene... (tror noen har forvekslet soling med selvbruningskrem, hehe)
rosered Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har hørt at det at man ikke skal dusje etter å ha tatt sol var et rykte som ble lagt for mange år siden når de ikke hadde like bra "nedkjøling" i solarium sånn at man ofte ble svett... Det for at de som drev solstudioer ikke skulle være nødt til å ha dusjer tilgjengelig for de som tok sol.. Men det er bare å dusje, for strålene i solarium legger seg nok ikke utapå huden og kan nok ikke skylles vekk:)
OhBaby! Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 hehe,eg har dusjet nå..hehe. eg tok sånn fancy dyr sol.. sånn 50kr for 15 min,så da synes eg at eg bør kunne dusje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå