Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 takket nei til K.S idag blei redd da jordmor,fortalte meg om komplikasjonene,jeg prøver vaginalt jeg har skrekk for å revne men ho skulle ordne med at jeg fikk epidural,og smerte stillende alternativer. kunne få blod propp,miste mye blod,babyn fikk mye vann i lungene,på lang sikt tarmslyng,og siden jeg har bukplastikk fra før kunne det sprekke opp igjen,noen med erfaring,mener ikke å skremme men har jm sagt detta for å skremme meg og få meg til å føde vaginalt?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Nei, jordmor har ikke skremt deg. Det er mye flere komplikasjoner etter et keisersnitt enn vaginal fødsel. Det er ikke uten grunn de anbefaler å føde vaginalt da! Svigerinna mi fikk masse komplikasjoner etter keisersnitt. Andre gangen fødte hun vaginalt og hadde ingen problemer. Jordmor har bare gitt deg harde fakta rett ut og ikke lagt fingrene imellom for å skåne deg til å tro at keisersnitt er bedre alternativ. Sorry.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Men det er jo mere komplikasjoner med KS,både for mor og barn.........men syns kansje hun skremmer deg opp litt dah,hun skal jo være nøytral og komme med både det positive og negative.
lille oscar + bebis Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 risikoen for fødselsdepresjon er fakstisk mye høyere også ved keisersnitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå