gullet84 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Fredag 22feb våknet jeg opp med at slimproppen gikk, så begynnte riene etter en halvtime... gikk så hele dagen med svake rier. Trodde faktisk at det var MASErier men bestemte oss for å dra inn til sykehuset i 19 tida for en sjekk. Til vår store overraskelse så hadde jeg 4cm åpning og fødselen var i gang, fantastisk beskjed å få Riene bygde seg opp og jeg pustet meg fint igjennom de, jordmor tok vannet i 01 30 tiden og min lille Prins kom til verden 03 31:) Jeg hadde ikke noe bedøvelse i det hele tatt under fødselen, vet ikke hvorfor det ble sånn men jeg ville liksom ikke ha det og jeg var jo førstegangsfødene også. PUSTING funket utrolig bra for meg. Lykke til alle sammen her inne, og takk for mange gode innlegg og synspunkter:) klemmer fra vestlandet:)
vipsen*en av hver* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 å heldig gris... jeg og vil føde... gratulerer.....!!! kos dere
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så mye med lille gutten..=o)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så mye med lillegutten ) Ønsker dere masse lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå