me84 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei er det fler enn meg som har menssmerter/murringer(som kommer å går litt) men ingen mens?? er 3 dager over ikm og tror at jeg får mensen hele tiden men der er ingen blod! negatvi test for to dager siden,har vært så sikker på at mensen kommer hele tiden så har ikke fler tester i hus:) men ønsker at jeg skal være gravid da og bare litt sen med å teste positivt !!!
*Mo9cA* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Er det lenge siden du sluttet å gå på prevansjon da? Jeg hadde det nemlig også slik første mnd etter pilleslutt. Hadde mensmurringer i 3 uker før mensen kom. Fikk ikke mens før på dag 40 da. Kan jo vær noe sånt? Men for ikke å ta motet helt fra deg så har jeg lest om flere som har vært i lignende situasjon som deg og som har testet positivt en stund etter IKM:-)) Klem fra
me84 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Nja har hatt 2 menstruasjoner siden jeg sluttet på pillen (sluttet i des) forrige gang hadde jeg ikke murringer da bare var den der plutselig.pleier ikke ha snne murringer i flere dager før, bare samme dagen......så jeg får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå